Thursday, May 28, 2009

:: BLOUSE CHIFFON ~ STOCK CLEARANCE ::

Jualan penghabisan stok di cantikmanis butik... Jangan lepaskan peluang ini !!!!!

Woman's blouse with chiffon material, an elegant application of beads.. Kat area dada tu ada yang ada bunga kecil (ribbon flower)... ada gak yang ada kemasan beads + aksesori tambahan... Kat hujung lengan baju ada kemasan beads yang simple untuk menyerikan lagi blouse - blouse nih.... Corak hiasan bunga dan beads memang cantik dan kemas... Sure rasa selesa bila menggayakan blouse nii..




Colour : Yellow and Orange
Size : Yellow(M), Orange (M, L)
Price : RM50.oo



Colour : As on the web
Size : (M, L)
Price : RM50.oo



Colour : Yellow, Pink and Green
Size : Yellow(XL), Pink (M), Green (L)
Price : RM50.oo




Colour : Purple and Orange
Size : Purple(M), Orange (M)
Price : RM50.oo

Cepat....Cepat.... Jangan lepaskan peluang ini !!!!!
Pembelian 2 pcs keatas F.O.C Pos Laju.........

POS LAJU DISCOUNTED TO RM 3.00 FOR ANY SINGLE ITEM PURCHASED (Usually RM6). FREE POS LAJU IF BUYING 2 OR MORE ITEMS. PROMOTION WHILE STOCK LAST!!!!

Thursday, May 21, 2009

:: STOO TEY CAFE ::


RM 19.90 (WM) ; RM 29.90 (EM)

~ FREE COURIER~

-kandungan 10 sachet sekotak


Inilah dia pasangan kepada cocoa collagen!!! dirumus khas utk BUZZZ STAMINA Cik Abang kat luar sana......Ape lg...Jom try....... Baru la terangkat...Stoo Tey Tea(Lelaki) & Cocoa Colagen(Wanita) sesuai terutama :

1. Untuk sesiapa yang selalu kerja "OVERTIME" yang memerlukan tenaga berpanjangan dan tidak mengantuk di malam atau siang hari, tengok bila masa orang tu overtime..

2. Sesiapa yang selalu drive malam, balik kerja lewat, LEBIH-LEBIH LAGI NAK BALIK KAMPUNG....ABG2 DREBAR....lebih baik minum produk nie berbanding daripada anda minum nescafe, milo atau kopi <- Yang nie lagi ngantuk ader ler... Serendah RM2.00 secawan.
3. Lepas letih bersukan, minuman ini amat sesuai sekali sebagai pengembali tenaga dalam badan.

Kandungan Serta Khasiat

Tribulus Teresteris :Ia terkenal digunakan sebagai herba untuk meningkatkan libido dan kesuburan. Ia membantu melancarkan peredaran darah pada alat kelamin, mengurangkan tekanan darah dan mengurangkan tahap kolestrol.

Horny Goat Weed :Membantu meningkatkan kesihatan dan gaya hidup. Membantu meningkatkan tenaga, mengimbangi hormon dan melancarkan peredaran darah

Bee Pollen :Mengandungi unsur antibiotik, membantu komposisi darah, merawat anemia, meningkatkan penghasilan antibody badan untuk menentang barah.

Madu Lebah :Digunakan untuk merawat hampir semua jenis penyait. Merawat ketidaksuburan, mencegah serangan sakit jantung, mengurangkan tahap kolesterol dalam darah dan meningkatkan tahap ketahanan badan.

Saw Palmetto :Mengurangkan simptom pembesaran kelenjar prostat (BPH) seperti kerap membuang air kecil terutama sekali diwaktu malam dan miningkat kualiti hidup secara umum.

Ginkgo Biloba :Meningkatkan daya ingatan dan penumpuan. Melancarkan peredaran darah dan menghilangkan tekanan. Mengandungi unsur anti-vertigo dan anti-depresisive.

Astragalus :Meningkatkan sistem ketahanan badan terhadap penyakit. Mengandungi unsur anti-oksida, anti-bakteria, anti-radang dan diuretic(membantu membuang cecair dari badan).

Ashwagandha :Mengandungi unsur sedatif, anti-oksida, ia juga digunakan untuk keupayaan seks disamping ia merupakan adaptogen dimana ia meningkatkan ketahanan badan terhadap tekanan dan keletihan.

Rehmannia :Dikenali juga sebagai “Chinese Foxglove”. Ia digunakan sebagai herba perubatan di Asia untuk merawat anemia, pening dan sembelit. Ia mengandungi vitamin A, B, C dan D.

Tongkat Ali :Meningkatkan hormon testosterone dalam badan disamping meningkatkan saiz otot, kekuatan dan keupayaan. Ia juga dapat melawan keletihan.

Maca :Meningkatkan libido dan kualiti semen, mengoptimumkan paras nutrien yang digunakan oleh sistem endoktrin.

Ginseng :Meningkatkan libido dan capulatory performance. Kandungan ginsenoidnya boleh membantu ereksi zakar. Ia juga meningkatkan ketahanan badan terhadap tekanan dan mengurangkan keletihan.

***Juga sesuai diminum oleh pesakit kencing manis dan darah tinggi

~JOM BACA TESTIMONI STOO TEY CAFE~

Quote:

Ok, nie testimonial permualaan untuk Stoo Tey tu, minum Sabtu lepas masa kat kampung Semenyih. I minum stoo tey tu lebih kurang jam 9:00 malam, badan pun agak letih sebab banyak tempat pergi masa siang tu. Jam 11:00 malam masuk tidur sebab rasa letih sangat... Yang peliknya lebih kurang jam 12:00 malam terbangun balik sebab nak pi tandas... lepas tu dah tak boleh tidur pulak dah.. Mata terkebil2.... pelik jugak, jam 11:00 tadi rasa letih sangat... lepas tu baru teringat sebab minum stoo tey masa jam 9:00 tadi... aiyooo... lepas tu terpaksa ler layan DVD Antoo Fighter dan Underworld sorang2... sampai jam 4:00 pagi.... So, for my opinion permulaan, memang bagus untuk mengembalikan tenaga untuk bertahan dari keletihan Stoo Tey nie... tapi rasa dier agak pahit sikit ler... nasib baik leh masuk tekak... Nanti akan bagi testi lagi nanti... Quote: meh cni org dh kawen jawab. segalanya 'terangkat' ngan bini2 pun boleh terangkat sekali (huhuhu.. sengalnyer statement iteww )


Quote:

Testimonial ke 2 dari saya, Semalam (Jumaat), kali ke 2 saya minum Stoo Tey Coffee nih... balik keja dari Shah Alam sampai rumah dalam jam 8:20 malam. confirm penat tuh.. so decide nak try stoo tey coffee buat kali ke 2 walaupun agak pahit tapi buat2 tak tahu jer lah, lepas tu pi rumah kakak ipar kat taman kemuning(area banting gaks), balik rumah dalam jam 11:00 malam.... mata nampaknya masih boleh bertahan dengan baik (tanpa perasaan ngantuk).... biler anak dan isteri dan tidur, layan lagi sekali cerita UnderWorld dengan jayanya sampai pukul 1:30 pagi... Untuk bertahan berjaga malam memang bagus Stoo Tee Coffee nih + bagi mereka yang travel jauh pun baguih jugak... kesan Nescafe pun tak semantap nih... MILO? Memang cepat tidur ler...

Quote:

TESTI STOO TEY DARI 1ST CUSTOMER BUILD Tadi customer build tu sampai2 opis je terpa build, takut gak arr. Tgk2 dia tanya yg STOO TEY ni untuk diet gak ke?? Pastu dia ngadu yg pas dia minum STOO TEY tu, dia x rasa lapar. Slalu hari ahad kalo dia kuar dgn orang rumah mesti makan tghari dulu. Kalo x badan mengigil. Tp ahad lepas dia rasa kenyang je sampai ke malam. Tp x penat n badan x menggigil.


Quote:

up.. mmg boleh bantu slimming sbb buang angin n kolestrol. hmmm... mmg ler kenyang build.. 12 jenis herb tu dia telan . kalo rajin google ler benefits herbs yg terkandung dlm stoo tey nih. mesti senyum smpi telinga. tu yg mula2 kata pahit tp lepaih tu dh x rasa dah..

ida_apz: haaaa.. apa cter st
ida_apz: sham ada sakit apa2 ke
ida_apz: dia leh telan pahit tu?
Anny: 't'angkat'
ida_apz: kuangkuang
Anny: asyk kna rogol je
ida_apz: ko better bg testi kat cg ye
ida_apz: aku x kira
Anny: tk pht la dia kta siot
ida_apz: nnt aku bg hadiah misteri.. ewah
Anny: hehehe
Anny: bole...
ida_apz: kalo segan, letak jer la nama cust konon
Anny: aku sorok st tu...ari2 tibai...
ida_apz: :eek:
ida_apz: baru ko tau
Anny: pening kpala aku bgn pg ni
Anny: tk kira 1 pg ke...2 pg ke....
Anny: hampeh
ida_apz: haaa.. skrg ko tau camner ank aku x sek last friday
ida_apz: minggu ni derang exam, aku suh partner aku kat kemuning tu wat wakeup cl. hahhaha
Anny: rakus
Anny: sham cakap apa tau
Anny: 'bukan salah abg...sapa suh try'....
Anny: kurang assam

Wednesday, May 20, 2009

:: COCOA COLLAGEN POWER PLUS ::

Salam...

Anda berminat untuk menjadi agen Cocoa Collagen Power Plus???

Disamping dapat menggunakan produk dengan harga yang lebih murah... anda juga berpeluang menambah pendapatan sekiranya anda menjual produk tersebut kepada kenalan2 anda...

Berikut adalah syarat- syarat utk menjadi agen cocoa collagen power plus (Keluaran Crystal Liz Resources)

1. Minimum 1 Karton = 10 SET @ LAYAK 25% DISKAUN.
~MODAL RM449, KEUNTUNGAN RM150!

2. Utk 2 Karton = 20 SET DAN KE ATAS LAYAK DISKAUN 35%........
~MODAL RM778, KEUNTUNGAN RM420!!!


Berminat!!!

Tapi tak cukup modal??? Sila emel/ hubungi saya untuk maklumat lanjut.....

e mel: velvetrawk82@yahoo.com
call/sms : 019 - 710 4742

Friday, May 15, 2009

:: PERATURAN PENGGUNAAN SET BERSALIN NONA ROGUY ::

NASIHAT DARI PAKAR PERUNDING - DATIN SHARIFAH ANISAH BARAKBAH

‘Jika anda mengamal dengan penuh Disiplin, Dedikasi dan Tekun, dengan IzinNYA, dijamin Kesegaran, Kecantikan dan Terpelihara Kewanitaan anda keseluruhannya.’

PERATURAN PENGGUNAAN SET RANGKAIAN HERBANIKA BERSALIN NONA ROGUY

Sapuan MINYAK HERBANIKA untuk Bersalin Normal dan Pembedahan atau Caesarian di Wad

Selepas Keluar dari Bilik Bersalin ke dalam Wad –

- Gosokkan MINYAK HERBANIKA dengan tipis ke bahagian kulit kepala serta tengkuk dan bahu anda. Ikat rambut dengan rapi.
- Ini membantu meredakan ketegangan urat saraf di kepala, leher dan tengkuk semasa proses peneranan melahirkan anak dan melegakan bagi yang melahirkan secara ‘caesar’.
- Sapurata MINYAK HERBANIKA ke bahagian perut, ari-ari (kecuali bahagian ‘pembedahan’), tundun sulit, peha, celahan peha, pinggul, pinggang, lutut, belakang lutut, betis dan tapak kaki. Pakaikan Stokin.
- Ini membantu melembutkan urat saraf dan otot yang tegang (semasa peneranan berlaku) atau kurang pergerakan (semasa proses pembedahan) dan membantu melancarkan peraliran darah.

Untuk Bersalin Normal -

- Kemudian, tuangkan MINYAK HERBANIKA ke bahagian sulit (biar minyak mengalir ke celahan sulit ke bahagian ‘episiotomi’ / luka jahitan) dan tuangkan ke atas pad/tuala sanitari. Pakai dengan selesa.

Untuk Bersalin Caesar –

- Gunakan MINYAK HERBANIKA ke atas pad/tuala sanitari. Pakai dengan selesa.
Ini membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka jahitan, memecahkan pengumpulan angin di usus serta rahim dan mengecutkan rahim secara luaran.

Bengkung Ringan dengan MINYAK HERBANIKA semasa di Wad –

Bagi Kelahiran Normal -

Selepas sapuan MINYAK HERBANIKA ke bahagian perut serta pinggang, disyorkan penggunaan ‘Strap-On Binder’ (Bengkung Moden yang mudah didapati di Farmasi) dengan ringan dan rapi.

Bagi Caesar atau pembedahan –

Selepas sapuan MINYAK HERBANIKA ke bahagian perut serta pinggang (kecuali bahagian surgeri), pastikan kegunaan ‘Strap-On Binder’ yang ringan dan melepasi tundun sulit anda (tanpa memberi penekanan di bahagian ‘surgeri’). Anda boleh teruskan amalan ‘Berbengkung’ secara ini selama 2 Minggu sebagai langkah penjagaan awal.

UNCANG CUCI HERBANIKA

Bercebuk Bahagian Sulit untuk Bersalin Normal di Wad dan Rumah-
Masukkan 2 genggam Garam dan 2 pkt UNCANG CUCI HERBANIKA ke dalam sebekas air suam panas. Tekankan paket agar keluar pati herba yang pekat.
Lakukan cucian serta cebuk di bahagian sulit dan luka jahitan anda.
Kesat kering. Sapukan MINYAK HERBANIKA ke bahagian luka jahitan ‘episiotomi’ dan tuangkan ia ke atas pad atau tuala sanitari anda.

Bercebuk Bahagian Sulit untuk Bersalin Caesar di Wad dan Rumah -

Rendamkan 1 pkt UNCANG CUCI HERBANIKA ke dalam sebekas atau semangkuk air suam panas. Tekankan paket agar keluar pati herba yang pekat.
Lakukan cebuk dan cuci di bahagian sulit sehingga terasa bersih serta segar. Kesat kering.

Tuangkan MINYAK HERBANIKA ke atas pad atau tuala sanitari anda untuk melancarkan keluaran darah nifas dan mengatasi masalah ‘rengat’ atau ketidakselesaan di bahagian perut.

Uncang Cuci Herbanika boleh direbus bersama Daun Sireh, Inai, Daun Pandan, Serai Wangi, Halia Tua, Halba dan Garam untuk dijadikan ‘Mandian Herba’ Ibu Bersalin selama 14 hari atau 30 hari sehingga 44 hari.

Uncang Cuci Herbanika membantu menghindari daripada jangkitan kuman (infeksi), kegatalan kulit, atasi darah berbau, menghindari dan menyembuhkan luka, kudis, nanah, masalah berair dan mempercepatkan penyembuhan luka jahitan ‘episiotomi’. Sebagai mandian herba, ia memelihara kulit agar segar, mantap dan tidak mudah dimasuki ‘angin sejuk’.

AKAR HERBANIKA – Untuk Minuman Antioksidan

Di Hospital atau Wad Bersalin –

Minum 2 – 4 gelas/mug sehari atau 3 – 6 cawan sehari.
Rendam 2 pkt dalam 1 flask atau thermos air panas mendidih sehingga ia keluar pati herba teh sederhana pekat. Setiapkali minum, masukkan 1 sudu teh – 1 sudu besar Madu Lebah Asli atau Pure Honey sebagai penawar, penguat darah, anti-bakteria dan sumber tenaga. Minum suam panas, suam atau suam sejuk.
2 pkt boleh diulangi rendam beberapa kali selama beberapa hari sehingga cair, rebuskan sebelum diganti yang baru.

Di Rumah – Buat Pilihan - Rendam atau Rebus

Disyorkan - rebus 2 – 3 pkt AKAR HERBANIKA dalam 1 liter air atau secerek sederhana air panas sehingga mendidih. Tuangkan ke dalam flask atau thermos dan setiapkali minum, masukkan 1 sudu teh – 1 sudu besar Madu Lebah Asli atau Pure Honey sebagai penawar, penguat darah, anti-bakteria dan sumber tenaga. Minum suam panas, suam atau suam sejuk. 2 pkt boleh diulangi rebus beberapa kali selama beberapa hari sehingga cair, gantikan yang baru.

Minuman Antioksidan ini membantu menyegarkan urat saraf, memperbanyakkan pengeluaran susu Ibu, mengurangkan air berlebihan dalam badan atau atasi Retensi Air, melawaskan sistem pembuangan air kecil, meringankan badan, membantu memecahkan lelemak degil serta mengatasi keletihan dan sakit sendi serta sejuk-sejuk dan juga mengawal bau badan. BOLEH DITAMBAH SERAI (ketuk), 2 INCI HALIA TUA (ketuk), 1 SUDU BESAR HALBA dan DAUN PANDAN 1 – 2 helai diikat.

MUSTAJAB PHYTO NATAL – Tablet Pembersih Rapi Dalaman

Bersalin Normal mula pada Hari ke 4 dan Bersalin Caesar mula pada Hari ke 7

Lawas Buang Air Besar - Normal
PHYTO NATAL 2 – 4 tablet

Tidak Lawas Buang Air Besar - Sembelit
PHYTO NATAL 4 – 10 tablet

Terlalu Lawas Buang Air Besar - Sensitif
PHYTO NATAL 1 – 2 tablet

Phyto Natal membantu membersihkan rahim dengan mengeluarkan angin lendiran dan mengatasi ‘Angin Meroyan’ serta ‘Murung’, darah kotoran dalam sistem badan, menyegarkan fungsi rahim serta memperbanyakkan dan mengeluarkan susu Ibu dengan lancar. Ia menambahkan daya tenaga semasa dalam pantang, mengimbangi kembali sistem badan, membantu membuang lemak berlebihan, mengatasi sakit anggota, kembung perut dan melawaskan sistem pembuangan air besar serta air kecil. Ia juga mempercepatkan pengecutan rahim dengan melancarkan pengeluaran darah nifas dan membantu mengekalkan kecantikan bentuk badan yang sihat, mantap serta menyerikan wajah.

Nota:
Disyorkan pengambilan pada setiap waktu pagi (selepas sarapan) untuk melawaskan sistem pembuangan air besar anda pada sebelah awal petang bagi tidak mengganggu waktu tidur anda.

KRIM BARUT

Bagi Kelahiran Normal pada Hari ke-4 sehingga 44 Hari (Disyorkan selama 60 hari) dan bagi Kelahiran Caesar atau

Pembedahan pada Hari ke-15 sehingga 44 Hari (Disyorkan selama 60 Hari).

Selepas sapuan MINYAK HERBANIKA ke bahagian perut serta pinggang, sapu rata KRIM BARUT di perut, ari-ari, pinggang, pinggul serta atas peha.

Gunakan ‘Strap-On Binder’ (Bengkung Moden yang mudah didapati di Farmasi) atau Bengkung Tradisional (jenis Kain Barut) dengan kemas, kejab dan rapi.

Pastikan Kain Barut atau Bengkung dari paras bawah payudara sehingga melepasi atas peha bagi mendapatkan bentuk badan yang ramping, tidak kembang, kemas dan mantap.

Gunakan Bengkung dari waktu pagi sehingga lewat petang. Bukakan bengkung untuk amalan cucian atau cebuk bahagian sulit atau bersediakan diri untuk waktu malam.

Sapu semula seperti diatas dan gunakan Bengkung semalaman.

Sangat berkesan untuk mengatasi perut lembik, besar, buncit, menggeleber, kembang dan kendur. Ia membantu mengempiskan serta mengejabkan perut, merampingkan pinggang, mengatasi jaluran serta parut pada kulit dan mengecutkan rahim secara luaran dengan membantu melancarkan peraliran nifas serta darah busuk dari saluran rahim. Ia juga dapat mengatasi pembengkakan luaran anggota badan.

HERBANIKA LULUR

Bagi Rawatan di Rumah untuk Kelahiran Normal dan Caesar atau pembedahan -
Sebelum mandi, ambil 1 – 2 sudu besar HERBANIKA LULUR digaul sederhana cair dengan air suam.

Sapurata ke seluruh badan, lakukan ‘gosokkan’ atau lulur semasa ia separa kering sehingga bersih. Elakkan lulur di bahagian payudara serta perut secara ‘kasar’ atau menyental. Lakukan dengan lembut dan berhati-hati. Elakkan lulur di bahagian puting payudara yang berkulit ‘sensitif’ akibat penyusuan.

Mandi dan bilas dengan bersih (gunakan Mandian Herba untuk badan anda).
Ulangi amalan ‘Lulur’ ini setiap hari selama 30 hari ke 44 hari untuk mendapatkan kesan yang baik.
Ia akan menghilangkan daki, menghaluskan kulit yang kasar, mencerahkan kulit yang berpikmentasi kehitaman atau jeragat, mengatasi ketegangan otot, mengecutkan bentuk badan yang ‘kembang’ atau ‘sembab angin’ dan mengatasi sejuk-sejuk, kebas, lenguh atau sengal badan di samping mengelakkan kemasukan ‘angin sejuk’. Ia mengembalikan kemantapan kulit Ibu dalam pantang bersalin dengan memecahkan lemak degil serta angin lendir, mengecutkan bengkak sendi, otot, urat saraf dan mengatasi masalah Bengkak Vena atau Vena Varikos. Membantu menegangkan payudara yang kendur dan atasi penyumbatan pada payudara.

PEMAKANAN SEIMBANG SEMASA DALAM PANTANG BERSALIN.

Nasi panas sederhana lembut, bubur nasi, spagetti, pasta dan makaroni.

Sayur-sayuran yang disyorkan ialah bawang putih, bawang merah, bawang besar, halia, lengkuas, daun dan bunga kunyit, ulaman lemuni, ulaman pegaga, daun pudina, daun kari, brokoli, karet dan sawi, serai , lengkuas, ‘cauli-flower’, ‘baby-jagung’.

Ikan segar yang disyorkan ialah ikan merah, tenggiri, haruan, jenahak, selar kuning, kerisi, kurau, kerapu, siakap, kod, bawal putih dan senangin.

Makanan bijirin iaitu gandum (oats), empingan jagung (corn flakes), bran, muesli, beras merah, beras perang, beras, kismis kuning dan hitam, kekacang soya (tauhu, tempe dan tofu), kekacang badam, walnut, makadamia, gajus dan bijan, roti putih, roti wholemeal/wholegrains, roti canai, chapati, tosei, roti puri dan kari.

Buah-buahan yang boleh disyorkan ialah epal merah, oren manis (limau manis), kurma, buah zaitun, buah tin (fig), delima, pir, lai, pic, aprikot, strawberi, anggur (jangan berlebihan boleh akibatkan batuk), jus epal, ribena dan sirap.

Minuman berkhasiat disyorkan susu, susu soya, horlicks, milo, dan akar herbanika.
Gunakan pemanis iaitu madu lebah asli, gula merah, gula perang dan raw sugar.
Teruskan amalan Vitamin sebagai suplimen anda semasa menyusu bayi.

INFO INI ADALAH DARI MISB RESOURCES

*** NONA ROGUY ~ SET BERSALIN

NONA ROGUY








Nona Roguy memperkenalkan kepada anda set lengkap Herbanika Bersalin yang merangkumi penjagaan kesihatan ibu selepas bersalin secara luaran dan dalaman. Rumusan istimewa yang telah terbukti keberkesanannya sejak zaman kegemilangan Raja-Raja Melayu, Siak Sumatera dan Keraton Solo.



Herbanika Bersalin terbukti berkesan memelihara kesihatan, mengekalkan kecantikan badan dan wajah serta mengatasi angin meroyan dan tekanan emosi. Keselamatan, kebersihan dan keasliannya adalah dijamin. Nona Roguy sentiasa bersama anda menuju kearah kebahagiaan dan kesempurnaan hidup.
SET LENGKAP HERBANIKA BERSALIN :
HARGA : RM365
- phytonatal (90tablet)
- herbanika barut - 60g (krim)
- minyak herbanika (100ml)
- uncang cuci herbanika (10 tbag)
- akar herbanika (10 tbag)
- herbanika lulur (100g)

Cara untuk mengamal dan mengunakan produk Herbanika bersalin dengan betul semasa dalam tempoh berpantang ?

Amalan Minggu Pertama -
Minum 3-5 mug Akar Herbanika setiap hari. Anda boleh melakukan penyediaan ini dengan cara merebuskan 5 paket uncang Akar Herbanika bersama 1 liter air.Tuangkan kedalam flask atau termos untuk mengekalkan kepanasannya. Tambahkan 1 sudu teh madu lebah asli setiap kali hendak minum. Minum suam panas.

Amalan PhytoNatal sepanjang tempoh berpantang :

Bagi pergerakan pembuangan harian air besar jenis normal:-
Amalkan 2-3 tablet Phyto Natal 1 x sehari bermula hari ke 4 atau seminggu selepas melahirkan dan diteruskan pengambilannya sehingga hari ke 30 atau 100 hari. Amalkannya bersama minuman Akar Herbanika.

Bagi pergerakan pembuangan harian air besar jenis sensitif:-
Amalkan 1-2 tablet Phyto Natal 1 x sehari atau secara selang sehari bermula hari ke 4 atau seminngu selepas melahirkan dan diteruskan sehingga hari ke 30 atau 100 hari. Amalkannya bersama minuman Akar Herbanika.

Bagi pergerakan pembuangan harian air besar jenis sembelit:-
Amalkan 5-10 tablet Phyto Natal 1 x sehari seabagi amalan harian atau 5 tablet waktu pagi dan 5 tablet lagi sebelum tidur. Amalan diatas ini perlu dimulakan sejurus selepas melahirkan atau dari hari ke 4 dan diteruskan pengambilannya sehingga 30- 100 hari. Untuk mendapat kesan yang lebih baik, amalkannya bersama minuman Akar Herbanika.

Untuk Pengunaan Harian Luaran Tubuh (hari 1 – 40)
Sapukan Minyak Herbanika ke bahagian atasan perut, bawahan dan sekitar perut dan bekas jahitan bagi penyembuhan segera luka bekas jahitan untuk ibu yang melahirkan secara pembedahan atau episiotomi. Untuk memperbaiki aliran darah , lumurkan secukupnya kebahagian belakang pinggang, celahan dalam peha, peha dan kaki dengan urutan lembut . Sapukan 2-3 x sehari.

Penjagaan harian peribadi :
Bersihkan terlebih dahulu bahagian sulit dengan air suam.Tuangkan 1-2 titik Barra Gel ke bahagian kawasan sulit. Bersih dan lakukan cucian secara keseluruhannya dengan air suam. Kesat kering.Tuang basahkan Minyak Herbanika ke atas tuala wanita / pad sebelum memakainya dengan selesa.

Herba Pembersih harian tubuh :
Semasa menjalani tempoh berpantang 30-40 hari , bagi membantu memberikan kesegaran pada tubuh , gunakan Barra Gel sebagai pembersih bahagian kulit tubuh dan juga dikawasan payudara, lakukan gosokan lembut. Mandi dengan air suam panas.Cuci rambut dengan air paip dan kesat kering. Ini adalah bagi mencegah kepanasan dan pening kepala.

Untuk pemeliharaan payudara :
Urut kebahagian sekitar payudara dengan Minyak Herbanika dan picit perlahan-lahan bahagian puting untuk mengalakkan lagi pengeluaran susu. Sekiranya mendapati berlaku pembengkakan, rendamkan tuala kecil ke dalam air panas dan lekapkan perlahan-lahan kebahagian payudara yang mengalami pembengkakan. Ulangi prosedur diatas sehingga pembengkakan surut. Kesat kering. Sapu dan lumurkan pula Minyak Herbanika sekali lagi kebahagian payudara.Sekiranya hendak menyusui bayi ,pastikan terlebih dahulu membersihkan bahagian puting anda dari kesan minyak.


Phyto Natal membantu membersihkan rahim dengan mengeluarkan angin lendiran dan mengatasi ‘Angin Meroyan’ serta ‘Murung’, darah kotoran dalam sistem badan, menyegarkan fungsi rahim serta memperbanyakkan dan mengeluarkan susu Ibu dengan lancar. Ia menambahkan daya tenaga semasa dalam pantang, mengimbangi kembali sistem badan, membantu membuang lemak berlebihan, mengatasi sakit anggota, kembung perut dan melawaskan sistem pembuangan air besar serta air kecil. Ia juga mempercepatkan pengecutan rahim dengan melancarkan pengeluaran darah nifas dan membantu mengekalkan kecantikan bentuk badan yang sihat, mantap serta menyerikan wajah.

Terdapat 2 jenis saiz:-

90 Tablet
Weight : 100 gms
Price : RM140.00

180 Tablet
Weight : 200 gms
Price : RM205.00

CARA PENGAMBILAN :-

PHYTO NATAL – Tablet Pembersih Rapi Dalaman

Bersalin Normal mula pada Hari ke 4 dan Bersalin Caesar mula pada Hari ke 7

Lawas Buang Air Besar - Normal
PHYTO NATAL 2 – 4 tablet

Tidak Lawas Buang Air Besar - Sembelit
PHYTO NATAL 4 – 10 tablet

Terlalu Lawas Buang Air Besar - Sensitif
PHYTO NATAL 1 – 2 tablet

Nota:
Disyorkan pengambilan pada setiap waktu pagi (selepas sarapan) untuk melawaskan sistem pembuangan air besar anda pada sebelah awal petang bagi tidak mengganggu waktu tidur anda.




Minuman Antioksidan ini membantu menyegarkan urat saraf, memperbanyakkan pengeluaran susu Ibu, mengurangkan air berlebihan dalam badan atau atasi Retensi Air, melawaskan sistem pembuangan air kecil, meringankan badan, membantu memecahkan lelemak degil serta mengatasi keletihan dan sakit sendi serta sejuk-sejuk dan juga mengawal bau badan. BOLEH DITAMBAH SERAI (ketuk), 2 INCI HALIA TUA (ketuk), 1 SUDU BESAR HALBA dan DAUN PANDAN 1 – 2 helai diikat.
Terdapat 2 jenis saiz:
-15 t-bag
Weight : 128gms
Price : RM70.00
30 t-bag
Weight : 242 gms
Price : RM100.00
CARA PENGGUNAAN IALAH..
Di Hospital atau Wad Bersalin
Minum 2 – 4 gelas/mug sehari atau 3 – 6 cawan sehari.
Rendam 2 pkt dalam 1 flask atau thermos air panas mendidih sehingga ia keluar pati herba teh sederhana pekat. Setiapkali minum, masukkan 1 sudu teh – 1 sudu besar Madu Lebah Asli atau Pure Honey sebagai penawar, penguat darah, anti-bakteria dan sumber tenaga. Minum suam panas, suam atau suam sejuk.
2 pkt boleh diulangi rendam beberapa kali selama beberapa hari sehingga cair, rebuskan sebelum diganti yang baru.

Di Rumah –
Buat Pilihan - Rendam atau Rebus
Disyorkan - rebus 2 – 3 pkt AKAR HERBANIKA dalam 1 liter air atau secerek sederhana air panas sehingga mendidih. Tuangkan ke dalam flask atau thermos dan setiapkali minum, masukkan 1 sudu teh – 1 sudu besar Madu Lebah Asli atau Pure Honey sebagai penawar, penguat darah, anti-bakteria dan sumber tenaga. Minum suam panas, suam atau suam sejuk. 2 pkt boleh diulangi rebus beberapa kali selama beberapa hari sehingga cair, gantikan yang baru.
** Packing mungkin berubah mengikut MISB Resources...









:: JAMU MAK DARA ::

~ JAMU MAK DARA ~



JAMU MAK DARA

SERBUK :- RM 60.00 - 250gm
KAPSUL :- RM45.00 - 60 Kapsul
JAMU ANAK DARA- RM 45.00 - 60 kapsul

Kos penghantaran:

Semenanjung : RM5.00
Sabah /Sarawak RM8.00


Cara Pengambilan :
KAPSUL :- 2 biji pagi sebelum sarapan2 biji malam sebelum makan malam

Serbuk :-
1 sudu besar Jamu Mak Dara + air panas 1/2 cawan
2 X sehari, sebelum sarapan/makan malam


Ramai wanita bimbang apabila mengalami masalah longgar dan kemutan yang tidak sehebat seperti yang dipersembahkan pada malam pertama. Ditambah pula dengan masalah faraj yang banyak mengeluarkan air, ia pasti sesuatu yang menakutkan buat si isteri...Bukan apa bimbang akan persembahan yang tidak cengkam buat santapan si suami. Silap hari bulan, si suami akan mencari yang lebih muda dan bergetah....

Masalah longgar dan faraj berair, bukanlah sesuatu yang baru dikalangan kaum wanita. Ia sebenarnya melibatkan perubahan hormon selepas melahirkan cahaya mata. Jika dibiarkan berlarutan, ia boleh menjejaskan keinginan seksual dan menimbulkan masalah dalam rumah tangga.

Lantaran itu, setiap wanita perlu bijak mengawal keadaan dan berusaha untuk memperbaiki segala kelemahan, agar si suami tidak mempunyai alasan untuk membuka cawangan baru. Namun begitu, anda tidak perlu risau kerana kini terdapat banyak produk di pasaran yang boleh mengembalikan keceriaan hubungan seksual dan kebahagiaan rumah tangga.

Jamu mak dara adalah antara produk yang cukup berkesan. Ia diperbuat daripada 32 jenis herba terpilih daripada gabungan 2 negara iaitu India dan Indonesia.Jamu ini mempunyai pelbagai khasiat. Antaranya merapat dan mengetatkan faraj yang longgar, mengurangkan air pada faraj dan menghilangkan bau yang kurang menyenangkan. Bukan itu sahaja, ia juga bertindak balas dalam merapat dan menaikkan peranakan ke tempat asal, menguatkan kemutan faraj, mengembalikan kesempurnaan hubungan, meningkatkan tahap keghairahan dan memulihkan lemah nafsu syahwat, mengatasi masalah keputihan dan juga bertindak mengembalikan tenaga zahir dan batin seperti keletihan.

Bagi wanita yang baru melahirkan anak, eloklah diamalkan pengambilan jamu mak dara pada hari ketujuh dalam pantang. Amalan ini dpt mengembalikan tenaga, menengangkan otot2 yang kecut, menyembuhkan luka bersalin, memulihkan dan menyempitkan lagi faraj dan mengecutkan rahim.

Jamu ini juga boleh melangsingkan tubuh wanita dan mengatasi masalah haid seperti senggugut dan pusingan haid yang tidak teratur. Ia juga bukan sahaja mencantikkan tubuh malah mencantikkan kulit yang tidak bermaya.

JAMU MAK DARA ; FORMULASI TRADISI TURUN TEMURUN

Produk JAMU MAK DARA adalah hasil resepi turun temurun yang diwarisi oleh keluarga ibu Halimah.Jamu ini sangat popular sekitar Rengit, Johor seawal tahun 50-an lagi. Sejak sekian lama ia dikenali di kalangan pelanggan tetap, Ibu Halimah mengambil inisiatif untuk mengkomersialkannya khusus buat mereka yang mementingkan penjagaan kesihatan.

Ia diperbuat dari 32 jenis herba terpilih antara bahannya ialah:Gadong, Tahi angin, Cabai pintal, Akar siak, Sambar antu, Cabai batik, Akar cerita, Kulit pulau sari, Kulit kayu serapat, Ketumbar kasar, Jintan hitam, Temulawak, Halia bara, Halia putih, Kunyit kering, Kayu manis cina, Kedaung, Daun cina maki, Masuri, Jerangau, Lengkuas merah, Buah keras, Jemuja, Daun terawas, Hadas pedas, Langkau besar, Langkau kecil, Bica bolong, Biji kami, Buah gorek, Akar kayu putih dan Cekor .

KHASIAT

* Membantu menyelesaikan masalah berat badan
* Membantu menjadi awet muda
* Menghilangkan masalah senggugut dan haid tak teratur
* Menghilangkan masalah keputihan
* Menyelesaikan masalah muka berjerawat dan kusam
* Merapatkan otot faraj
* Mengurangkan lendir berlebihan
* Mengembalikan semula keharmoniaan rumahtangga
* Mengencangkan otot-otot payudara
* Mencantikkan payudara agar sihat dan montok
* Menyelesaikan masalah rahim turun
* Menghilangkan bau-bau tidak enak
* Menyihatkan rahim
* Menyelesaikan masalah terkencing ketika batuk dan bersin
* Membuang angin dalam badan
* Membuang toksik dalam badan
* Membantu menyelesaikan masalah kesihatan seperti gout darah tinggi, kencing manis resdung migrain dan lain lain
* Menghilangkan sengal badan, sakit pinggang, sakit tumit dan lutut
* Menyelesaikan masalah tidur tak lena

Cara Makan

Untuk langsingkan badan / kesihatan keseluruhan wanita
(2 X sehari, sebelum sarapan/makan malam)

1 sudu besar Jamu Mak Dara + air panas 1/2 cawan
atau
6 kapsul Jamu Mak Dara

PERINGATAN!!!!

- Harus cukup tidur dan rehat
- Elakkan mengambil makan malam selepas pukul 7 malam
- Elakkan makan nasi pada waktu malam
- Lebihkan makan sayur-sayuran
- Kurangkan pengambilan makanan bercili dan berlemak
- Senaman bersahaja 15 minit setiap hari
- Jika makan malam, pastikan rehat selama 4 jam sebelum tidur.

Ketika Dalam Pantang
(2 X sehari, sebelum sarapan/makan malam)

1 sudu besar Jamu Mak Dara + air panas 1/2 cawan
atau
6 kapsul Jamu Mak Dara

PERINGATAN!!!!

- kurangkan pengambilan lauk pauk yang berkuah spt sup,gulai ,bercili dan berlemak.

Untuk Pesakit Darah Tinggi ( 1 kali sehari)

1 sudu besar Jamu Mak Dara + air panas 1/2 cawan
atau
6 kapsul jamu mak dara

Untuk Mendapatkan Zuriat
(2 X sehari, sebelum sarapan/makan malam)

1 sudu besar Jamu Mak Dara + air panas 1/2 cawan
atau
6 kapsul Jamu Mak Dara (sebelum makan malam)

PERINGATAN!!!!

Harus cukup rehat dan tidur.
Kurangkan pengambilan cili dan makan berlemak dan lebihkan buah-buahan dan sayur-sayuran.

Makanan yang patut dielakkan:
Nangka, Timun, Betik, Nenas, Labu, Kundur, Pucuk paku dan Air batu/air sejuk.

Selepas mengambil jamu dalam masa sebulan, anda dinasihatkan berehat mengambil Jamu Mak Dara untuk tempoh 3 bulan.
Jika tiada perubahan anda dinasihatkan mengambil semula jamu ini untuk tempoh 1 bulan. (ikut aturan sebelum ini).

* Pastikan Jamu Mak Dara dihabiskan
* Ikut aturan yang dinyatakan
* Pastikan minum air masak dan mineral yang banyak

CARA MENYEDIAKAN NYA:-

Bancuhkan jamu dengan air panas (1/2 cawan) dan di minum 1 kali pagi sebelum sarapan dan 1 kali petang, sebelum makan malam.Semasa minum jamu sila angkat payudara dahulu, selepas habis minum air suam barulah di turunkan semula.Pastikan minum air masak sekurang-kurang nya 8 gelas sehari.

TIPS : Sekiranya anda tidak suka minum jamu dalam bentuk serbuk. Boleh campurkan dengan sedikit madu dan gentel bulat-bulat menjadi seperti majun..Insya'Allah anda akan boleh menikmati jamu mak dara dengan lancar nya. Sukatan tetap sama..

Monday, May 4, 2009

:: AURA SERI & AURA GENIUS ::

Aura Seri telah dianugerahkan pengiktrafan antarabangsa oleh International Institute of Health Science sebagai satu produk yang sangat berkesan dan diperakui oleh pengamal-pengamal kesihatan. Aura Seri adalah produk yang boleh digunakan dalam pelbagai keadaan termasuk dalam keadaan kecemasan. Kita sebagai masyarakat Melayu mempercayai bahawa mandi bunga adalah amalan untuk mendatangkan seri wajah dan membuang malang.

Berkurun-kurun dahulu masyarakat kita telah mengamalkan budaya mandi bunga. Sebagai alternatifnya, Aura Seri adalah penganti kepada amalan ini dan ianya sesuai digunakan pada masa kini. Aura Seri dapat memberikan kekuatan diri daripada unsur-unsur halus dan negatif. Tidak dinafikan bahawa masyarakat kita percaya kepada sihir, dengan penggunaan Aura Seri ianya dapat menguatkan diri pemakai dari unsur-unsur seperti ini. Aura Seri juga dapat digunakan untuk merawat luka-luka kecil yang berlaku dan dapat menghentikan pendarahan kecil dan dapat mengelakkan parut.

Aura Seri ialah adunan minyak aroma pati bunga-bungaan terpilih yang dipertenagakan dengan Tenaga Alam semesta, tenaga kristal, tenaga garam kristal dan tenaga bunga emas. Ia mampu membangkitkan aura anda dalam tempoh paling singkat dan mudah.Hanya setitis untuk alami untuk mandian kerohanian yang menakjubkan adalah menyamai kekuatan mandi bunga yang mampu membersihkan aura anda yang kotor, busuk, bocor, panas, kusam serta tidak bermaya yang menyebabkan wajah anda suram, pucat, tiada seri, kurang keyakinan diri, malang asyik menimpa diri, murung, stress serta kurang diminati.Keajaiban aura seri bertindak merangsang, membersihkan serta menjernihkan aura yang bermasalah lalu menaikan seri diwajah anda. Selain itu ia juga meningkatkan proses awet muda, membangkitkan karisma, tampil lebih berkeyakinan, bertuah diri, mudah didampingi, lebih disayangi, penampilan, tenang, sabar dan ceria sepanjang hari.

Kebaikan Aura Seri
Menaikkan seri wajah anda
Memberikan ketenangan ke tahap Alpha
Memelihara kesabaran dan kerohanian diri dalaman
Tampil lebih berkeyakinan dan berkarisma tinggi
Menguatkan daya penarik anda
Menstabilkan emosi, spritual, mental dan fizikal
Mengubah personaliti dan pemikiran ke arah yang lebih positif
Meredakan stress dan kemurungan
Membantu tidur nyenyak ke tahap Delta
Mengharumkan aura tubuh anda
Perlindungan psikik dan ganguan unsur-unsur asing
Meningkatkan kecerdasan keharmonian diri yang tinggi

Cara PenggunaanUntuk Mandian Aura

Titiskan setitis Aura Seri kedalam kolah mandi. Biarkan selama 5 minit. Kemudian mandi disertakan dengan niat yang positif. Selain itu juga, Aura Seri boleh digunakan untuk mandian rendaman. Titikan 2 atau 3 Aura Seri kedalam tab mandian dan biarkan seketika sebelum berendam. Bagi yang tiada tab mandian atau kolah mandi, titiskan setitis Aura Seri kedalam gayung atau baldi sebagai bilasan yang terakhir selepas mandi. Setiap mandian aura hendaklah disertakan niat yang positif.Untuk Penyeri Aura wajahDisyorkan pemakaian dua kali sehari iaitu disebelah pagi dan sebelum tidur. Basahkan muka, telinga dan rambut dahulu dengan air samada air sejuk, air zam zam atau air kelapa muda untuk kesan yang lebih baik. Titiskan aura seri ditapak tangan, gosokkan dan sapukan rata dikeseluruhan bahagian muka anda dan kepala.

Kandungan Aura Seri & Fungsinya

Rose Putih ~ bersifat kesempurnaan, ketenangan, kasih sayang, menstabilkan hormon dalam tubuh, membuang tenaga yang tersumbat dalam tubuh & sangat2 kerohanian dalam alam ghaib

Tenaga Bunga Mas (Emas) ~ Mampu membersihkan ion – ion negatif dan positif

Lemon (Kuning) ~ Kaya dengan vitamin C & baik untuk kulit muka, mampu menukar pH dalam tubuh dari “acidic” ke “alkaline” serta merangsang sel sel darah merah untuk sistem pertahanan tubuh dan sangat menyegarkan

Orange (Oren) ~ Mampu merawat tisu dalam badan serta awet muda, dpt merangsang “mood” & kreativiti, merangsang nafsu seksual dan baik untuk jantung, kulit & buah pinggang serta baik untuk resdung.

Eucalyptus (minyak kayu putih) (Biru) ~ Adalah penyembuh resdung dan mampu membunuh lebih dari 70 jenis kuman serta memberi ketenangan ketahap “Alpha”. Sgt baik untuk paru-paru dn menurunkan kadar gula dalam darah, baik untuk kencing manis dan menghindar gigitan serangga.

Peppermint (merah) ~ Dapat segarkan minda dan meningkatkan daya tumpuan, baik untuk cegah kekejangan serta baik untuk perjalanan darah dn mampu mencairkan cecair-cecair dalam hempedu, baik untuk sistem lymphatic dan baik untuk mencegah cancer.

Garam Kristal ~ Mampu mengawal kelenjar thyroid, membuang toksin & racun dalam usus serta melancarkan perjalanan darah, mempunyai calcium yang tinggi baik untuk tulang dan membuang unsur-unsur gangguan luar.

Lavender (Purple) ~ Mampu merangsang sistem saraf, menjadi antiseptik yg baik & mampu menstabilkan minda.

Tea Tree (Hijau) ~ Salah satu antiseptik terbaik dan mampu memulihkan masalah penafasan dan resdung

Harga : RM68.00
KINI : RM57.80 (Discount 15%)
JIMAT : RM10.20


*** Untuk Kegunaan luaran sahaja.

Aura Genius:

Anak2 cermelang

Titiskan 3 titik Aura Genius di tapak tangan gosok lawan jam sambil selawat 3 kali, niat supaya anak dengar cakap, sayang anda, rajin belajar (dan apa yang anda mahu) suruh anak itu hidu bau Aura Genius di tangan anda. sapu dari dahi (antara kedua kening) ke kepala kelinga dan tengkok (urut2 di bahagian tengkok itu). Buat 2 kali sehari. Beritahu la pada anak itu minyak ini untuk dia jadi pandai dan mudah belajar.

Cara yang sama juga untuk orang dewasa.

Breast Firming:

Apply Aura Genius twice a day and massage upwards. (for massage technic, call me)
Semua pertanyaan tentang cara kegunaan, kelebihan mengunakan Aura Seri & Aura Genius di alu2 kan.

Harga : RM88.00
KINI : RM 74.80 (Discount 15%)
JIMAT : RM13.20

*** NUREEN'S SLIMMING COLLAGEN + VITAMIN C

NUREEN'SLIMMING COLLAGEN + VITAMIN C





PROMOSI NUREEN'S KEMBALI LAGI !!!!!!

NUREEN'S SLIMMING COLLAGEN DAN LOBATA COLLAGEN+ KACIP FATIMAH

Glitter Photos


PROMOSI!!! 2 KOTAK HANYA RM89.00

BIASA : RM55.00/ BOX


Nureen's Slimming Collgen + Vitamin C yang menggabungkan kombinasi 3 + 1 yang mengadungi bahan utama iaitu serat (fiber) colagen danvitamin C yang bersasakan ekstrak buah-buahan dan hidupan marin.

Produk ini sesuai bagi golongan wanita yang menginginkan kulit lebih gebu dan cantik di samping memiliki bentuk badan menarik dan wajah kelihatan awet muda. Ramuan serat dalam minuman kesihatan itu bertindak sebagai satu program diet untuk membuatkan seseorang itu berasa kenyang dan mampu mengawal selera makan. Kolagen pula berfungsi sebagai ejen antipenuaan yang bertindak menghilangkan kedutan dan rekahan pada kulit manakala vitamin C membantu menghasilkan kulit yang lebih cantik, gebu , lembut dan cerah.

Gabungan ketiga-tiga bahan berkenaan akan memudahkan pengguna mendapat pelbagai khasiat kesihatan hanya dalam satu minuman disamping dapat menjimatkan wang. Selain itu, produk minuman berperisa limau ini enak diminum dan sesuai bagi semua peringkat usia termasuk kaum lelaki masa kini yang amat mementingkan penampilan diri. Bagi pengguna yang mempunyai masalah sembelit dan berta badan berlebihan, maka mereka juga boleh mencuba produk berkenaan dengan memninumnya setiap pagi selepas bersarapan.

Kesan yang diperoleh selepas meminum produk kesihatan itu akan membuatkan pengguna berasa kenyang tanpa perlu mengambil makanan tengah hari. Hasil penggunaan produk ini dapat dilihat antara dua hingga tiga minggu dengan tindak balas seperti badan menjadi lebih ringan,rekahan kulit kaki semakin berkurangan dan semakin licin. Selain itu, kulit juga menjadi lebih cantik,halus,gebu,cerah dan wajah akan kelihatan awet muda serta penurunan berat badan akan kelihatan lebih ketara.Harga sekotak produk Nureen's Collagen Slimming + Vitamin C yang mengandungi 15 paket dengan berat 15 gram (gm) bagi setiap paket hanya RM55 di Semenanjung Malaysia dan RM59 di Sabah dan Sarawak.

KEISTIMEWAANNYA

Membantu menurunkan berat badan dan akan mengatasi masalah perut buncit tanpa perlu kerap ke tandas.
Membantu melangsaingkan badan agar kelihatan lebig ramping dan menawan.
Membantu kulit menjadi lebih lembut dan gebu dalam masa tang singkat.
Membantu menjadikan kulit lebih cerah dan sekata.
Membuatkan badan menjadi lebih ringan.
Membantu menghilangkan rekahan pada tumit kaki.
Sesuai diguna untuk lelaki dan wanita.


HARGA : RM55 di Semenanjung Malaysia
RM59 di Sabah dan Sarawak.

KINI : RM 49.90 (JIMAT RM 5.00)



klik2 kat sini

Order Form !!!

Name:
Email Address:
Telephone No:
Nama / Jenis Produk (eg : cocoa collagen power plus)
Quantity Produk :
Price per Unit (eg: RM55.00)
Price include shipping? YES NO
Payment Method : CIMB MAYBANK PUBLIC BANK C.O.D
Delivery Mode : POS LAJU SELF PICK UP
Delivery Address :
Free email forms