klik2 kat sini

Saturday, August 1, 2009

:: PROMO SEMPENA RAMADHAN ~ MIOR, BSY NONI, BIDADARI, Q-SHE, COCOA COLLAGEN, ONE DROP PERFUMES, PRODUK - PRODUK KECANTIKAN DAN SET - SET BERSALIN ::


Glitter Words

BAGI MENGHARGAI KOMITMEN DAN SOKONGAN ANDA YANG BERTERUSAN TERHADAP CANTIKMANIS.. PIHAK KAMI KINI MELANJUTKAN TEMPOH PROMOSI SEHINGGA 31 OGOS 2009...


POS LAJU DISCOUNTED TO RM 3.00 FOR ANY SINGLE ITEM PURCHASED (Usually RM6). FREE POS LAJU IF BUYING RM150 above OR MORE ITEMS. PROMOTION WHILE STOCK LAST!!!!

Glitter Graphics


JUS SUNNAH (TERKINI!!!!)

Glitter Photos


Glitter Photos

KANDUNGAN (10 ekstrak makanan sunnah)
1.Delima 2.Kismis 3.Kurma 4.Habbatus Sauda
5. Tiin’ 6.Za’faran 7.Madu 8.Zaitun
9. Zam-zam 10. Garam

JUS SUNNAH
"Amalkan amalan sunnah, hidup pasti sempurna"

KEBAIKAN DAN KEISTIMEWAAN JUS SUNNAH

Jus Sunnah merupakan gabungan 10 makanan sunnah yang disebut di dalam Al-Quran dan Hadith serta di doakan oleh pelajar-pelajar Tahfiz.

-Menambahkan tenaga
-Menajamkan fikiran dan minda
-Mengaktifkan otak para pelajar
-Mencegah rasa mengantuk dan keletihan
-Elok untuk mulut, gusi dan usus
-Memudahkan pembuangan air besar
-Penawar bagi keracunan makanan
-Membantu tumbesaran tulang
-Mengelakkan penyakit keupayaan penghadaman
-Mencegah penyakit barah perut dan osteoporosis
-Membantu agar denyutan jantung kembali normal
-Mengubati penyakit insomnia dan kurang tidur
-Mengatasi masalah badan yang sering berpeluh
-Menghindari lemah tulang terutama oleh kaum wanita yang berumur
-Menguatkan urat-urat perut, mengendurkan ketegangan urat-urat saraf
-Melembutkan perangai yang kasar
-Menguatkan limpa
-Menyembuhkan penyakit kencing manis
-Penawar kepada segala racun dan sihir

ATURAN

Mulakan dengan lafaz Bismillah dan Selawat
Ambil 20 ml @ 2 sudu makan
Diminum terus atau dicampurkan dalam 150 ml air suam

Nota: Gunakan sudu plastik
Simpan di dalam peti sejuk selepas dibuka

Kandungan : 300ml

HARGA : S/M~ RM28.oo
S/S ~ RM32.00

PROMO RAMADHAN : RM25.00
FREE POSTAGE

*** Agen Diperlukan !!!!




SYAMPOO BSY NONI

Glitter Photos


Harga

~> 1 paket ialah RM20.00 (harga runcit) 20 peket
~>1 kotak=RM190.00

~>Jadi ahli PERCUMA dengan belian 1 kotak= RM150.00

~>Bantuan/khimat nasihat akan disediakan...sms/call : 0197104742.

PERCUMA GLOVE UNTUK SEMUA PEMBELIAN

POSLAJU RM3.00

MASALAH UBAN DAN KEPUTIHAN RAMBUT ???? KAMI ADA CARA MENYELESAIKANNYA......

NONI BSY BLACK HAIR MAGIC mengandungi herba berkhasiat seperti Buah Noni ( Mengkudu), Ginseng asli, Ganoderma Lucidum yang memberikan nutrisi pada rambut dan kesihatan rambut yang maksimum. Dengan kombinasi pelbagai esen buah-buahan, amino acid, ZPT, collagen dan lain-lain menjadikan

NONI BSY BLACK HAIR MAGIC sangat berkesan untuk menukar rambut anda menjadi hitam berkilat. Lebih hebat, ia dapat mengatasi kelemumur degil, gatal kulit kepala, memberi suplemen kepada akar rambut dan berkesan mengatasi rambut gugur.

NONI BSY BLACK HAIR MAGIC selamat dan sihat, tanpa pewarna rambut dan bahan kimia, ia kekal hitam dan tidak akan bertukar menjadi warna merah, lantas menjadi produk terbaik utk menggaya rambut.

NONI BSY BLACK HAIR MAGIC ini sangat baik untuk anda yang mengalami masalah uban. Penggunaan berterusan 4 kali sebulan akan menumbuhkan rambut baru yang hitam dan sihat. Ini kerana kandungan Ginseng akan meresap masuk ke dalam kulit kepala dan mengaktifkan sel melanocyte menghasilkan melanin lalu menumbuhkan rambut baru yang hitam.

2 CIRI NONI BSY BLACK HAIR MAGIC : MUDAH DAN JI
MAT MASA

Formula saintifik tanpa bahan kimia tidak akan merosakkan rambut, dan tidak akan pudar warna. 6 kali lebih berkesan daripada shampu hitam rambut lain di pasaran. Hanya 7-10 minit, rambut terus hitam dan sihat.
MEMPUNYAI SIJIL HALAL ANTARABANGSA

Glitter Photos

CARA PAKAI SYAMPU BSY

1. Memakai sepasang sarung tangan (bahagian akhir kuku anda akan menjadi kelabu oleh bahan aktif tumbuhan semulajadi, tetapi tidak menjejaskan kesihatan sama sekali)

2. Basuh rambut anda yang berminyak & keringkan, kemudian lembapkan sedikit rambut.

3. Ratakan syampu ke seluruh rambut seperti penggunaan syampu biasa dengan membenarkan syampu sampai ke akar rambut. Biarkan selama 7-10 minit. JIka rambut panjang,perlu berhati-hati untuk meratakan hingga ke seluruhan.

4. Kemudian, bilas rambut anda sehingga bersih dan sikat rambut seperti biasa. Hasilnya, rambut hitam yang anggun dan wajah tampak muda berseri.

WARNA HITAM ADALAH DARI WARNA SEMULAJADI BIJI NONI

HASILNYA!!!!

Glitter Photos


Bagi anda yang mempunyai rambut yang mengalami kebotakan, gunakan ENZIM NONI untuk membuka liang rambut dan menggalakkan pertumbuhan rambut baru dengan cepat dan berkesan.



PAKEJ PERCUBAAN (SUAMI DAN ISTERI)


Glitter Photos

Glitter Photos

PAKEJ CANTIK
COCOA COLLAGEN DAN STOO TEY CAFE...


RM 40.00 / SET

KANDUNGAN :

~10 SACHET COCOA COLLAGEN (ISTERI)
~10 SACHET STOO TEY CAFE (SUAMI)

Glitter Graphics

Glitter Photos


Glitter Photos


PAKEJ MENAWAN
CURORA JUICE DAN SIMILAX JUICE...


RM 99.80 / SET

KINI!!!!

RM 89.90 / SET

KANDUNGAN :

~1 BOTOL CURORA JUICE (ISTERI)
~1 BOTOL SMILAX JUICE (SUAMI)

Glitter Graphics

NUREEN'S SLIMMING COLLAGEN DAN LOBATA COLLAGEN+ KACIP FATIMAH

Glitter Photos


PROMOSI!!! 2 KOTAK HANYA RM89.00

BIASA : RM55.00/ BOX


Glitter Graphics

Glitter Photos

KEMBALIKAN KEREMAJAAN ANDA

Produk terbaru dan paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalaman.

Koko Pra campuran adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi. Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat.

Cocoa Collagen Power Plus mengandungi:
Marine Collagen Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit
Kacip Fatimah Membantu merapatkan otot-otot rahim,faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri
Lobata Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung
Krimer bukan tenusu Membantu meningkatkan daya kesihatan anda
Dextrose monohydrate Melambatkan proses penuaan
Oligo saccharide Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan

Kebaikan dan khasiat
  • Membantu mengimbangi hormon
  • Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
  • Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
  • Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
  • Melambatkan proses penuaan
  • Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
  • Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi
  • Memberikan tenaga
  • Membantu mengurangkan keguguran rambut
  • Melancarkan peredaran darah dalam badan
  • Mengimbangi berat badan
  • Meningkatkan daya penghadaman
  • Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot
HARGA : RM 20.00 (sekotak)
RM 59.90 (3 kotak = stok sebulan)


TAWARAN MENARIK!!!!

RM53.00 /SET (TERMASUK KOS PENGHANTARAN)
RM100.00 /2 SET (TERMASUK KOS PENGHANTARAN)

*** AGEN DIPERLUKAN DI SELURUH MALAYSIA ***

Sabah / Sarawak : RM 69.90

KINI HANYA : RM 65.90 (penghantaran percuma)

SELAMAT BER'COLLAGEN' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Glitter Graphics


LEMON SLIMMING DRINK


Glitter Photos

Harga : RM49.90 (WM) / RM59.90(EM) -30 sachet

FREE POSTAGE

Minuman fiber yang sedap dan berkesan. Produk terus dari kilang yang harga lebih murah. Lemon Slimming Drink Plus Collagen berkhasiat :

~Membersihkan usus dan mengurangkan toksin dalam badan

~Mengaktifkan sel dan meningkatkan pertumbuhan sel dalam badan

~Membekalkan vitamin yang diperlukan oleh tubuh badan

~Mengimbangi perembesan dalaman dan menguatkan daya ketahanan badan

~Menguatkan fungsi - fungsi fisiologi dan menghapuskan penyakit

~Membantu mencegah barah kolon dan penyakit zaman moden

~Melambatkan proses penuaan dan untuk awet muda

~Menjaga bentuk badan khususnya mengatasi kegemukan

~Agen kecantikan semulajadi dalaman dan luaran


Bagaimana Lemon Slimming Drink Bertindak


~Membantu memperbaiki sistem penghadaman, membersihkan usus dari segala kotoran serta toksin yang melekat akibat pemakanan

~Membantu mengurangkan berat badan dan melansingkan badan bagi mereka yang mengalami masalah kegemukan

~Membantu mengurangkan masalah sembelit dan buasir

~Membantu menambah tenaga bagi mereka yang selalu lemah - lemah badan dan tidak bertenaga

~Membantu mengurangkan kesakitan bagi wanita yang mengalami senggugut & haid yang tidak sekata

~Membantu mengurangkan gejala menopaus seperti kerap sakit kepala, insomnia, sentiasa kebimbangan, cepat marah, kerap berpeluh, debaran jantung, kemurungan, muka kerap merah padam, nafsu seks menurun, rasa kering dan gatal di faraj, masalah kencing, perubahan emosi dan kerap sakit sendi.

~Membantu merendahkan kadar kolestrol yang tinggi , mengurangkan risiko penghidap sakit buah pinggang dan kencing manis

~Melambatkan proses penuaan

Khasiat limau nipis


Jus buah limau nipis membunuh kuman disenteri, kolera dan tifoid. Asid sitrik yang terkandung dalam limau nipis berkesan menghilangkan lemak dan menguruskan badan. Asid sitriknya juga boleh digunakan untuk melegakan perut dan melancarkan penghadaman. Limau nipis juga mengandungi vitamin A.

Menurut satu kajian, berlakunya pelbagai jenis penyakit adalah berkait rapat dengan saluran gastro-usus (usus besar kita). Ini bermakna saluran gastro usus yang tidak sihat adalah punca sebenar kebanyakan penyakit moden dewasa ini seperti:

a)Darah Tinggi
b)Kencing Manis
c)Angin dalam badan
d)Berat badan berlebihan
e)Toksin dalam usus
f)Sembelit
g)Ghout
h)Buasir
i)Barah
j)Throid

Usus besar adalah seperti sistem pembentungan, sisa makanan yang tidak dapat dihadamkan akan melalui saluran ini sebelum disingkirkan dari tubuh kita. Saluran usus bukanlah saluran yang lebar dan luas, sebaliknya ia sempit dan bengkang bengkok.Oleh itu proses penyingkiran sisa buangan bukanlah semudah seperti yang di sangka.

Kolon manusia adalah seperti sistem pembuangan sampah. Usus yang penuh dengan sisa makanan adalah sama dengan bandar yang dipenuhi dengan sampah sarap .Jika kita tidak membersihkannya mengikut masa yang ditetapkan , toksin akan mula terkumpul. Bakteria baik akan mula mengurang manakala bakteria tidak baik akan meningkat dan mengakibatkan pelbagai jenis penyakit dan masalah - masalah kesihatan.

Kita boleh meningkatkan pengambilan fiber untuk mengekalkan kesihatan saluran gastro usus kita. Fiber boleh dianggap sebagai pembersih kolon dan rakan yang baik bagi mereka yang berhasrat untuk mengurangkan berat badan.Walaupun tidak sukar untuk mendapatkan fiber daripada makanan tetapi kita selalu tidak mengendahkannya.Jadi adalah menjadi pilihan yang baik jika kita mengambil makanan tambahan berfiber tinggi dengan bijak.

Kandungan Lemon Slimming Drink :
Ekstrak Limau, Pysllium Husk, Collagen, Corn Fibre, Oligo Fruktosa, White Kidnet Bean, Dextrose Monohydrate dan Cassia Seama

TESTIMONI :

Puan Nura, KL
Bagus la lemon ni , pada harga murah RM50 je hubby akak dah turun berat.nampak perubahan la .sehari dia minum 2 sachet ..cepat skit kurus..hehe

TESTIMONI 2
Puan Lindasoalan:hai linda mcmana lemon
jawapan:Hai salam , saya dah minum seminggu fiber ni rasa ok la
soalan: manatau ok , berat turun ke? ada timbang?
jawapan:tak timbang pun tp seluar jean ketat saya dah bleh pakai.
soalan: baguslah alhamdulillah, teruskan lagi , jgn lupa minum air banyak..hehe tq
jawapan : ye insyallah


Cara penggunaan :

Masukkan satu sachet Lemon Slimming Drink ke dalam cawan.

Tambah air sejuk sebanyak 200ml (cawan kopi bukan mug) kacau sebati baru minum.(Jgn masukkan air panas @ air suam kerana ia akan membeku seperti jeli).Sebaiknya di minum 1 jam sebelum makan.

Glitter Words



Glitter Photos


Glitter Photos


Minuman Berkhasiat,
Meningkatkan Kecerdasan Minda Ketahap Optima,
Melahirkan Anak-Anak Cerdik, Cergas dan Cerdas...

Khasiat-Khasiat
Jus Kurma Formula Genius:

* MEMBANTU mengurangkan MASALAH yang berkaitan dengan PERNAFASAN (asma dan lelah)

* MEMBANTU mengurangkan masalah TEKANAN DARAH TINGGI & KANDUNGAN GULA YANG TINGGI DLM DARAH

* MEMBANTU meningkatkan PERKEMBANGAN MINDA & IQ

* MEMBANTU mengurangkan BERAT BADAN

* MEMBANTU memberi TENAGA TAMBAHAN terutama kepada yang mudah KELETIHAN DAN STRESS serta IBU MENGANDUNG

* MEMBANTU mengatasi masalah anak yang SUKAR BERSARAPAN PAGI

RM 35.00(Semenanjung)
RM 39.00 (Sabah & Sarawak)

FREE POSTAGE / PENGHANTARAN PERCUMA KEPADA ANDA

-KANDUNGAN JUS KURMA-


1. Kurma


1. Kandungan glukos dlm kurma mudah diserap badan dan beri tenaga segera
2. Mudah dihadamkan dan mampu merendahkan risiko angin ahmar
3. Kandungan karbohidratnya yang tinggi boleh memberi tenaga tambahan
4. Kaya dgn zat besi yang yang sesuai utk wanita sedang haid dan orang yang ada masalah kurang darah merah
5. Mengandungi potassium yang penting utk sistem saraf yang merangsang daya ingatan serta meningkatkan sistem pertahanan badan
6. Serat yang tinggi bantu melancarkan dan mengaktifkan fungsi usus bg memudahkan proses pencernaan.


2. MADU


1. Madu mudah dihadam serta baik untuk hati dan buah pinggang
2. Dapat menyembuhkan penyakit kulit spt jerawat, gatal-gatal, luka, bisul, kurap serta utk kecantikan kulit (sapuan)
3. Amalan memakan madu akan memiliki kekuatan fizikal dan mental
4. Mengandungi mineral dan vitamin yang diperlukan tubuh
5. Menyembuhkan luka-luka pada usus, melancarkan peredaran darah dan menormalkan kandungan darah


3. MINYAK ZAITUN


1. Berfungsi membaiki pembuluh darah dalam badan
2. Boleh melembutkan kulit
3. Paras asid yang rendah memudahkan penghadaman
4. Mengandungi vitamin E berfungsi merendahkan kolesterol LDL, tekanan darah dan risiko sakit jantung koronari
5. Mengandungi vitamin K berfungsi mengelakkan darah melekit dan membeku



4. HABBATUS SAUDA




1. Dikenali sbg "Blessed Seed" (biji yang diberkati) kerana dapat mengatasi pelbagai masalah yang berkaitan kesihatan seperti pernafasan, kulit, perut dan masalah usus, ginjal & fungsi hati, peredaran darah dan ketahanan tubuh serta utk memelihara dan meningkatkan keseluruhan kesihatan
2. Merupakan penawar kepada semua jenis penyakit kecuali mati

5. HERBA-HERBA TERPILIH

Rahsia kehebatan herba-herba tempatan yang digabungkan menjadi asas kepada kekuatan
JUS KURMA FORMULA GENIUS
____________________________________________________


Amalkan Pemakanan Sihat Setiap Hari
Hanya 1 Sudu Pagi dan 1 Sudu Petang

DAPATKAN JUS KURMA FORMULA GENIUS SEKARANG !!!!
SEBOTOL (355ml)
hanya
RM 35.00 (semenanjung)
RM 39.00 (sabah & sarawak)



LOTION SHIBA


HALIA BARA, BUAH PALA & LEMON

Glitter Photos


HARGA : RM25.OO
KANDUNGAN : 170ML
FREE POSTAGE

* Membantu memecahkan lemak
* Membantu membuang angin dalam badan
* Boleh digunakan sebagai losyen urut
* Melegakan kembung perut, sakit lutut dan pinggang
* Baik untuk aktiviti bersukan
* Melancarkan pengaliran darah
* Sangat sesuai bagi ibu-ibu yang baru bersalin
* Menghilangkan gatal-gatal akibat gigitan serangga, kayap, kurap dan penyakit kulit
* Melegakan sakit kepala dan pening-pening
* Melegakan senggugut dan sakit perut




Glitter Photos


BIDADARI

Membina karisma wanita dari dalam, suami tidak mungkin melupakan anda..

INFO PRODUK.. SILA BACA DI ---------->>>

HARGA :- RM 53.00

RM 58.50 (E.M)


FREE POSTAGE / PENGHANTARAN PERCUMA KEPADA ANDA



Glitter Photos


Q-SHE

Q~She bermaksud Quality She.. utk anda yg menghargai nilai wanita sejati. Qshe diadun dari bahan semulajadi mewah yg unik dirumus khas untuk wanita yg mementingkan kecantikan luaran dan dalaman.

Q~She dikomposisi daripada lobata atau nama saintifiknya Pueraria. Lobata atau Pueraria mempunyai 13 spesis atau keluarga di mana spesis yg terbaik adalah keluarga Pueraria Mirifica. Spesis tersebut (Pueraria Mirifica) yg diadun dalam QShe terbukti sangat berkesan meningkatkan dan membaik pulih kadar hormon estrogen dalam tubuh wanita bagi mengaktifkan kolagen di bawah kulit, Kesan daripadanya, kulit anda akan tegang dan lembut, payudara menjadi montok dan punggung bertambah menarik.


Setiap 300mg kapsul Qshe mengandungi :-
Herba Labisia Photolne - 50mg
Pueraria Mirifica - 200mg
Radix Eugenia Dyeriana - 50mg

Harga :- RM68.00 (Semenanjung) (42 kapsul)

RM75.00 (E.M)

FREE POSTAGE / PENGHANTARAN PERCUMA KEPADA ANDA


Glitter Text Words - http://www.glittertextlive.com



Glitter Photos


MIOR Miracle Bar~Mampu merawat masalah kulit berjerawat, tona wajah tak sekata, eyebag, jeragat, kelemumur, gatal kulit, excema dan by lagi. Gabungan Algae dgn formula IndineLuxe dan Heilmoor Clay menjadikan MIOR sabun yg unik. Hanya 3 minit sahaja anda akan dapat melihat perubahannya, kulit bertambah cantik dan berseri, tidak perlu suntikan Botox, Collagen atau Lazer..

NAK LEBIH INFO... SILA BACA DISINI ------------>>>>

Harga :
RM 259 (1 bar) - utk 4 bulan kegunaan
RM 130 (1/2 bar) - utk 2 bulan kegunaan
RM 70 (1/4 bar) - utk 1 bulan kegunaan
RM40 (1/8 bar) - utk kegunaan 2 minggu

Ukuran :-

1 Bar : 6cm x 4 1/2 cm x 2 1/2 cm
1/2 bar : 3cm x 2 1/2 cm x 4 1/2 cm
1/4 bar : 2cm x 2 1/2 cm x 3 cm
1/8 bar : 1cm x 1 cm x 1.5 cm



1 BAR ~ RM199.90 ONLY !!!
1/2 BAR ~ RM120
1/4 BAR ~ RM65
1/8 BAR ~RM40 (TRIAL LEBIH KURANG 2 MINGGU )


Glitter Graphics


Glitter Text Words - http://www.glittertextlive.com



LEESA CONFINEMUM

Set A : RM215.00 (Tanpa Bengkung)
Tablet Haruan Omega, Tablet Prawan, Ginger Confine Cream, Body Contour Gel 30gm, Minyak Telon

NOW OFFER !!!!!! RM 195.00

Set B : Rm260 (Dengan Bengkung)
Tablet Haruan Omega, Tablet Prawan, Ginger Confine Cream, Body Contour Gel 30gm, Bengkung Correctuer, Minyak Telon

NOW OFFER !!!!!! RM 240.00

Set C : Rm350 (Dgn Bengkung & Tungku Herba
PERCUMA Beg Sandang Leesa bernilai RM69)
Tablet Haruan Omega, Tablet Prawan, Ginger Confine Cream, Body Contour Gel 30gm, Bengkung Correctuer, Minyak Telon, Cotet Emas Uncang, Tungku Herba 2 Unit

NOW OFFER !!!!!! RM 320.00





JAMU MAK DARA

SERBUK :- RM 60.00 - 250gm
KAPSUL :- RM45.00 - 60 Kapsul
JAMU ANAK DARA- RM 45.00 - 60 kapsul

NOW OFFER !!!!

SERBUK :- RM 55.00
KAPSUL :- RM 40.00
JAMU ANAK DARA :- RM41.00



Glitter Photos

NONA ROGUY

SET LENGKAP HERBANIKA BERSALIN :

HARGA : RM365.00

NOW OFFER :- RM 345.00 FREE POSTAGE

- phytonatal (90tablet)
- herbanika barut - 60g (krim)
- minyak herbanika (100ml)
- uncang cuci herbanika (10 tbag)
- akar herbanika (10 tbag)
- herbanika lulur (100g)

PAKEJ BUDGET

HARGA :- RM 308.00

NOW OFFER !!!! RM 280.00 FREE POSTAGE

- phytonatal (90 tablet)
- minyak herbanika (130ml)
- akar herbanika (30 tbag)




PROGRAM KEHAMILAN BIODEX DAN LEPAS BERSALIN...

SILA BACA MAKLUMAT PRODUK DI BAHAGIAN BLOG ARCHIEVE (JUN) SEBELAH KANAN -------->>

DISKAUN UNTUK SEMUA PRODUK BIODEX SEBANYAK 10% - 15%...

Glitter Graphics

Glitter Words


B WHITE


Glitter Photos

HARGA : RM 48.00 (S/M)
RM 52.00 (S/S)

NOW OFFER : RM 43.90(S/M)
RM 46.90 (S/S)

KHASIAT KANDUNGAN:

SERAT PSYLLIUM

Serat Psyllium dihasilkan dari biji pokok Plantago Ovata yang telah dihancurkan. Pokok tersebut merupakan sejenis herba yang berasal dari kawasan Asia, Mediteranian Eropah dan Afrika Utara. Serat biji psyllium telah kian lama digunakan dalam perubatan herba. Seperti juga gandum dan bijirin, psyllium adalah sangat kaya dengan kandungan serat yang mudah larut. Dalam perubatam tradisional, serat psyllium digunakan sebagai julap untuk menangani masalah sembelit.

KOLAGEN MARIN (KOLAGEN LAUTAN)

Kolagen ialah kerangka protin semulajadi. Ia merupakan 80% dari jumlah seluruh protin yang terdapat pada badan mamalia dan ikan. Kolagen juga ialah komponen pada rangka yang menyantumkan tisu-tisu serta menyedia asas rangka yang kukuh. Kepentingan kolagen amat ketara kerana ia terdapat di seluruh badan termasuk pada kulit, otot, tunjang dan tulang. Serat kolagen ini bersulam bagaikan benang pada kain yang meliputi seluruh badan kita untuk sel-sel tumbuh dan bernaung.

Kolagen boleh diibaratkan sebagai batu-bata yang menjadi asas untuk terhasilnya kulit, otot, tulang dan rangka yang sihat.

Malangnya pada kebiasaan umur lewat 20an, tubuh tidak dapat menghasilkan kolagen sepenuhnya untuk keperluan harian. Dipercayai bermula pada umur 25 tahun, tubuh akan kehilangan 1.5% kolagen setiap tahun. (Pada umur 35 tahun – kehilangan 15% dan pada umur 45 tahun – kehilangan 30%). Oleh itu proses pemakanan kami dapat membantu serta meransang tubuh untuk mengeluarkan serta mengganti kolagen yang telah digunakan.

Kolagen didapati dapat menguatkan kuku yang rapuh. Penggunaan harian kolagen juga mempunyai kesan yang positif terhadap kulit kepala dengan kajian mendapati yang diameter rambut dapat bertambah sebanyak 9.3% - 11.3%. Kekuatan rambut juga telah diuji dan hasilnya menunjukkan adanya penambahan.

KOLOSTRUM

Dihasilkan dari susu lembu, kolostrum ialah sejenis ramuan semulajadi. Ia mempunyai nilai vitamin, asid lemak, asid amino, daya ketahanan serta ketumbuhan penting yang lengkap. Khasiat semulajadi inilah yang juga terdapat pada susu ibu yang kita sudah sedia tahu adalah pemakanan terbaik untuk sikecil membesar kuat dan sihat.

Khasiat susu pertama lembu telah kian lama diketahui manusia. Bukan sahaja dilihat sebagai sejenis pemakanan lengkap, susu pertama lembu juga mempunyai ciri-ciri untuk menguatkan daya ketahanan sipengguna.

Manakala pada abad ini, kajian terus dilakukan terhadap kolostrum untuk memahami lebih lanjut akan sifatnya yang dapat menukarkan lemak menjadi otot-otat yang pejal. Kajian juga terus dijalankan terhadap kolostrum sebagai agen yang boleh melambatkan proses penuaan.

ASTAXANTHIN

Astaxanthin ialah sejenis unsur yang mengandungi sifat-sifat antioksida yang mirip kepada betakarotin. Ia merupakan unsur yang mewujudkan warna merah yang terdapat pada ikan salmon, trout, udang dan ketam. Ia juga terdapat pada sesetengah rumpai atau algae termasuk Haematococcus pluvialis.

Dalam bidang kosmetik, Astaxanthin mampu menjadi `lapisan perlindungan’ untuk menghalang kulit dari terdedah kepada pancaran UV dengan bertindak sebagai penstabil dan juga penghalang kerosakan pigmen kulit. Masalah pigmentasi kulit yang menyebabkan kulit berbintik/bertompok dan berjeragat disebabkan oleh penghasilan melanin yang tidak konsisten. Cara untuk mengatasi masalah ini ialah mengurangkan aktiviti penghasilan tyrosinase melalui penghasilan unsur anti-tyrosinase. Kajian juga dijalankan terhadap potensi Astaxanthin sebagai agen pemutihan berbanding dengan agen pemutihan yang lain.

PATI BIJI ANGGUR

Beribu tahun dahulu, ahli-ahli falsafah zaman Yunani purba telah lama sedar akan khasiat biji anggur untuk mengubati penyakit kulit dan juga mata. Biji anggur juga digunakan dengan meluas termasuk mengurangkan risiko kanser dan melancarkan saliran darah. Ia juga dipercayai dapat mengawal tubuh dari serangan alergi, katerak dan juga melambatkan proses penuaan.


GLUTHA WHITE

Glitter Photos

HARGA : RM 78.00 (S/M)
RM 83.00 (S/S)

NOW OFFER : RM 70.20(S/M)
RM 74.70 (S/S)


RAMUAN AKTIF:

Dextrose, lyco tomato, astaxanthin, ekstrak goji, ekstrak aloe vera, ekstrak grape seed, ceri acerola, maltodextrin, gluthathione, ekstrak buah delima & ekstrak stevia.

PEMBUNGKUSAN:

3g pak serbuk dalam uncang aluminium.

INDIKASI:

Makanan khasiat untuk kesihatan untuk wanita dan lelaki.

PENYEDIAAN:

Tuang 1 uncang ke dalam mulut dan minum segelas air biasa atau jus buahan. Disarankan mengguna 2 uncang sehari (pagi dan malam).

PERHATIAN:

Disimpan di tempat yang sejuk dan kering pada suhu bawah 30oC. Jauhi dari kanak-kanak.

KEBAIKAN RAMUAN:

KOLOSTRUM

Satu kebaikan kolostrum ialah ianya adalah terhasil dari susu lembu, sejenis makanan kesihatan semulajadi. Ia mengandungi formula lengkap seperti vitamin-vitamin penting, asid-asid lemak penting, asid-asid amino, factor imunisasi dan juga factor pertumbuhan. Colostrum merupakan ciptaan semualajadi, sebahagian dari susu ibu yang membantu sikecil untuk membesar kuat dan sihat.

Susu awal lembu yang mengandungi kolostrum, telah digunakan manusia seluruh dunia, sepanjang zaman untuk memperkuatkan lagi daya ketahanan badan dari jangkitan penyakit. Pada waktu yang sama, ia merupakan sejenis permakanan tambahan semulajadi yang lengkap.

Satu lagi kebaikan kolostrum ialah ia begitu terkenal dalam sejarah sebagai agen yang membantu tubuh melawan serangan selsema dan juga jangkitan. Kolostrum juga mampu meransangkan lagi sistem daya ketahanan badan. Ramai juga yang menggunakan kolostrum untuk membantu mereka dalam berdiet dan juga bina badan. Kolostrum banyak digunakan dikalangan ahli sukan dan juga untuk mereka yang berusaha untuk awet muda. Di dalam tahun 1940an, kegunaaan kolostrum menjadi begitu terkenal dikalangan mereka yang menghidap rheumatoid arthritis (sejenis sakit sendi dan tulang) dan juga penyakit-penyakit yang berkaitan dengan penambahan usia.

ASTAXANTHIN

Astaxanthin ialah sejenis carotenoid yang berantioksidan, dan mempunyai sifat-sifat yang hamper serupa dengan betacarotene. Ia bertanggungjawab kepada terjadinya warna merah pada ikan salmon, ikan trout, udang, ketam dan juga pada beberapa jenis algae termasuk Haematococcus pluvialis.

Astaxanthin mempunyai 6 sifat biologi iaitu; pro-vitamin A, aktiviti anti-bengkak, pengubah respon biologi, laluan bagi penghalang darah ke otak, laluan bagi penghalang darah ke retina, dan anti-oksidan.

  • Pro-Vitamin A mengurangkan ketegangan dan keletihan mata, myopia, hyperopia, cataracts (selaput maya), dan arteriosclerotic.

  • Anti bengkak adalah lawan kepada berbagai jenis kanser termasuk kanser payu dara, perut, hati dan tali perut.

  • Pengubah respon biologi bertindak sebagai pengubat alegi, atopia dan SLE.

  • Laluan bagi penghalang darah ke otak mengurangkan cerebral-infarction dan dementia.

  • Laluan bagi penghalang darah ke retina mengurangkan cataracts dan arteriosclerotic retinopathy.

  • Antioksidan

Sebagai anti-oksidan, Astaxanthin membantu mengubati masalah seperti hypertension, kencing manis, hypercholesterolemia, arteriosclerosis, beberapa jenis kanser dan juga permasalahan kulit. Astaxanthin bertindak sebagai antioksidan dengan menghapuskan radikal bebas, memperbetulkan bentuk oksigen yang kurang sempurna, dan menghentikan tindakbalas negatif. Ia juga mempunyai aktiviti anti-oksidan tertinggi jika dibandingkan dengan carotenoids yang lain.Dalam satu kajian vivo yang dijalankan dalam tahun 1997 oleh Nutrion/Foods Society mendapati yang Astaxanthin mengawal pengoksidaan LDL dengan efektif sebanyak dos 3.6 mg/sehari setelah 60 minit memakannya. Astaxanthin juga mempunyai effek pengawal-kimo kepada beberapa jenis kanser.

Sebagai pemakanan tambahan, Astaxanthin boleh digunakan untuk menguatkan lagi daya ketahanan (imunisasi) badan, mengelakkan kerosakkan mata dengan melindungi retina dari kerosakan oksida dan juga mengawal tubuh dari mengalami kelesuan otot (bagi mereka yang meningkat umur). Ia juga boleh membantu mengurangkan tekanan oksidatif pada penyakit-penyakit seperti Alzheimer’s, Parkinson’s dan juga kecederaan berkaitan dengan saraf tunjang. Sebagai pemakanan tambahan, Astaxanthin juga boleh mengelak berlakunya pengoksidaan pada LDL cholesterol dan juga menaikkan pengeluaran HDL cholesterol. Astaxanthin juga mampu menambahkan tenaga, metabolisma dan daya ketahanan (endurance), dan ia adalah tidak mutajenik dan tidak toksik.

Pigmentasi pada kulit yang menyebabkan jeragat dan kulit bercapuk. Adalah disebabkan oleh penghasilan melanin yang terlalu tidak teratur. Telah diketahui yang mengurangkan aktiviti tyrosinase boleh mengurangkan masalah pigmentasi. Semua ini boleh dicapai jika pengeluaran tyrosinase boleh dikawal.

Pigmentasi juga boleh dikawal dengan menghalang auto-oksidasi dopa (sejenis asid amino) dan menyekat reaksi radang seperti erythema yang berlaku berikutan iradiasi UV. Ejen pemutih kulit seperti Arbutin, asid Kojic and asid Ascorbik mampu mengawal sintesis bahan tyrosinase. Kajian ini dilakukan untuk membanding keberkesanan Astaxanthin dengan ejen pemutih kulit yang lain.

EKSTAK BIJI ANGGUR

Sejak awal zaman, para cendiakawan Yunani telah mengetahui serta memuji kuasa pemulihan penyakit kulit dan mata yang terdapat pada biji anggur. Pada masa yang sama, biji anggur juga terkenal dengan sifatnya yang membawa kelegaan: menghalang barah dan penyakit kardiovaskular, mengurangkan alahan (allergies), ulser, selaput mata(cataracts), dan juga dipercayai membantu proses awet muda.

Biji anggur mengandungi OPC (oligomeric proanthocyanidins), sejenis antioksidan yang kuat, lebih kuat dari vitamin C, E dan betacarotene. Doktor mengesyorkan penggunaan antioksidan ini untuk membantu mengurangkan masalah pengaliran darah’ contohnya kencing manis, kejang otot, vena varikosa, senggal tangan dan kaki dan juga mati pucuk.

Ekstrak Biji Anggur ini mampu menahan sakit yang disebabkan oleh prostaalandins, unsur yang menyebabkan permasalahan endometriosis. Ekstrak Biji Anggur juga mampu menembusi sel-sel badan, termasuk sel-sel otak untuk menghalang kerosakan akibat kesosakkan radikal bebas. Berikut adalah sebahagian fungsi Ekstrak Biji Anggur; menghalang berlakunya penyakit jantung, mengurangkan kerosakkan fibromylagia, mengelak berlakunya barah, melawan penyakit kulit seperti psoriasis dan eczema, melambatkan lagi proses kelemahan otot dan cataract, dan mengurangkan berlakunya alahan.

EKSTRAK SERBUK ALOE VERA

Rekod-rekod sejarah ada menunjukkan yang tamadun Mesir dari 550BC telah menggunakan aloe untuk mengubati penyakit kulit. Orang-orang Yunani purba juga mengetahui akan khasiat aloe dalam bidang perubatan. Buktinya ialah dengan tertulisnya kebolehan aloe untuk mengubati luka dan jangkitan-jangkitan kulit oleh Pliny (23-79 Sebelum Masehi) dan Dioscorides (Abad Pertama Sebelum Masehi).

Gel lutsinar dari daun muda aloe vera telah digunakan beribu-ribu tahun untuk mengubati jangkitan-jangkitan kulit dan beberapa jenis penyakit berkenaan dengan kulit. Disamping itu, ia juga sudah sekian lama digunakan untuk mengubati beberapa jenis penyakit, khasnya yang berkaitan dengan sistem penghadaman, mengubati luka, kulit terbakar dan beberapa penyakit kulit lain. Aloe juga digunakan untuk mengubati penyakit yang berkaitan dengan hati. Dalam peubatan tradisional, cecair lekit (kemudian dikeringkan) yang didapati dari bahagian dalam daunnya boleh dimakan sebagai ubat pelawas.

LYCO TOMATO

Menurut Institut Barah Kebangsaan, terdapat cukup bukti bahawa mereka yang memakan jumlah tomato atau produk tomato yang banyak dapat menurunkan risiko penyakit barah pada postrat, paru-paru dan perut. Terdapat juga beberapa bukti yang mereka yang makan banyak tomato juga boleh mengurangkan risiko barah pada pankreas, colorectal, esofogus, oral, payu dara dan tulang servik.

Persetujuan pendapat mendapati yang lycopenes, bioflavonoids adalah berkait rapat dengan beta karotin. Ini bermaksud kehadiran kedua-dua ajen melawan barah pada tomato.Ketika memasak, lycopenes dibebaskan dari tomato. Oleh itu kajian mendapati yang kemujaraban lycopene dalam tomato akan menjadi lebih tinggi jika tomato itu dimasak, dibandingkan dengan dimakan mentah. Dengan sedikit minyak, seperti terdapat pada pizza atau sos tomato, mampu menambahkan lagi daya perlindungan yang dihasilkan.

Kajian juga mendapati yang memakan tomato atau produk tomato, yang mengandungi lycopene, mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular.

Tomato mampu mencernakan lemak haiwan didalam makanan seperti mentega, keju, daging, dan berbagai makanan bergoreng. Oleh itu, ia dapat mengawal saluan-saluran darah dari menjadi keras. Tomato juga amat berguna untuk mengurangkan tekanan darah tinggi, risiko yang amat tinggi untuk terjadinya sakit jantung dan serangan angin athmar. Lycopene yang terdapat dengan banyak sekali dalam tomato merah, ialah sejenis anti-oksidan yang sangat mujarab. Kajian juga mendapati yang lycopene adalah sukurang-kurangnya lua kali ganda lebih mujarab sebagai lo-carotene yang melindungi lymphocytes darah dari kerosakkan radikal NO2.

Lycopene didapati boleh mengurangkan oksidasi LDL dengan lebih efektif dibandingkan dengan beta-carotene. Ahli-ahli sains juga mendapati yang kombinasi lycopene dan vitamin E menghalang oksidasi LDL jika dibandingkan bila kedua-duanya digunalan berasingan.

Kajian perubatan mendapati orang-orang Lithuania yang mengalami kadar kematian tinggi akibat sakit jantung mempunyai tahap darah lycopene yang rendah.

Menurut Micheal Aviram dari Techion Faculty of Medicine dan Rambam Medical Centre of Haifa, Israel, “Saya sangat mengesyorkan yang manusia menambahkan lycopene tomato semulajadi dalam jumlah permakanan mereka. Ataupun menambah permakanan tomato, sumber-sumber tambahan semulajadi atau membeli produk makanan yang menggunakan lycopene sebagai zat tambahan. Faedah dan kebaikan lycopene kepada jantung manusia adalah sudah terbukti amat luarbiasa.”

EKSTRAK SERBUK BIJI ANGGUR

Sejak awal zaman, para cendiakawan Yunani telah mengetahui serta memuji kuasa pemulihan penyakit kulit dan mata yang terdapat pada biji anggur. Pada masa yang sama, biji anggur juga terkenal dengan sifatnya yang membawa kelegaan: menghalang barah dan penyakit kardiovaskular, mengurangkan alahan (allergies), ulser, selaput mata(cataracts), dan juga dipercayai membantu proses awet muda.

Biji Anggur mengandungi OPC (oligomeric proanthocyanidins), sejenis antioksidan yang kuat, lebih kuat dari vitamin C, E dan betacarotene. Doktor mengesyorkan penggunaan antioksidan ini untuk membantu mengurangkan masalah pengaliran darah’ contohnya kencing manis, kejang otot, vena varikosa, senggal tangan dan kaki dan juga mati pucuk.

Ekstrak Biji Anggur ini mampu menahan sakit yang disebabkan oleh prostaalandins, unsure yang menyebabkan permasalahan endometriosis. Ekstrak Biji Anggur juga mampu menembusi sel-sel badan, termasuk sel-sel otak untuk menghalang kerosakan akibat kesosakkan radikal bebas. Berikut adalah sebahagian fungsi Ekstrak Biji Anggur; menghalang berlakunya penyakit jantung, mengurangkan kerosakkan fibromylagia, mengelak berlakunya barah, melawan penyakit kulit seperti psoriasis dan eczema, melambatkan lagi proses kelemahan otot dan cataract, dan mengurangkan berlakunya alahan.

EKSTRAK GOJI

Dikenali sebagai wolfberry, tanaman ini berasal dari Asia. Goji telah digunakan sejak berkurun lamanya. Khasiatnya ialah membina tenaga dan menguatkan usia. Goji Berry yang mustajab ini mengandungi bebagai-bagai amino asid semulajadi yang berkhasiat, kalsium, potassium, besi, zink, selenium, Vitamin B-2, Beta karotin, Lycopene dan banyak lagi yang boleh memberi anda tenaga untuk anda berasa kuat sepanjang hari.

  • Menambah stamina and kesegaran badan

  • Menguatkan system ketahanan

  • Memberi keyakinan kesihatan

  • Mempunyai jumlah anti-oksida yang tinggi

Goji (wolfberry) terkenal dengan anti-oksidan dan juga sokongan kepada daya ketahanan. Ada yang berpendapat yang goji yang dihasilkan dari kawasan tertentu mempunyai kahsiat yang lebih tinggi dari yang lain. Penyelidik-penyelidik Cina telah lama mendapati yang goji mempunyai kandungan polysaccharides yang memainkan peranan yang penting dalam membuktikan buah ini menambahkan daya ketahanan sipemakan.

Pada ketika ini, satu khasiat yang terbukti dari buah goji ialah kesihatan mata. Goji mengandungi tahap zeaxanthin (sejenis nutrien) yang tinggi. Bersama dengan lutein, kedua-duanya memainkan peranan penting dalam memastikan kesihatan mata yang optima. Disyorkan disini, selain dari memakan goji sahaja, adalah digalakkan untuk memakan jenis beri (berry) yang berlainan seperti – cranberry, blueberry ,strawberry dan lain-lain. Ini adalah untuk mendapat khasiat berbagai jenis phytonutrients.

GLUTHATHIONE POWDER

Kajian makmal mendapati yang gluthathione mempunyai potensi melawan hampir kesemua jenis penyakit, khasnya yang berkaitan dengan proses penuaan kerana kerosakkan radikal bebas adalah penyebab utama kepada penyakit-penyakit jenis ini.

Pada amnya, mengambil glutathione dalam sukatan yang berpatutan adalah selamat. Namun begitu, bagi mereka yang mengalami alahan pada protin susu atau yang baru melalui pembedahan pemindahan organ, ia tidak digalakkan. Disebalik kebimbangan mengambil gluthathione, satu kebaikannya ialah bagi mereka yang mengidap barah.

Mempunyai sifat anti-oksidan yang kuat, gluthathione mampu menolong menjalankkan sel dengan lancar. Ia juga membantu hati membersihkan bahan kimia yang asing bagi tubuh kita seperti dadah dan kotoran. Gluthathione adalah sangat menarik. Ia adalah molekul yang sangat kecil, dikeluarkan oleh badan dan terdapat pada setiap sel. Ia dianggap sebagai anti-oksidan yang paling penting didalam tubuh kerana ia terdapat pada setiap sel.

Antioksidan yang paling diketahui ramai ialah vitamin C dan E. Keduanya kita sudah sedia tahu asangat npenting untuk kesihatan kerana mampu mengawal radikal bebas yang boleh terbina di dalam sel dan mengakibatkan kerosakkan. Oleh kerana gluthathione wujud di dalam sel, ia adalah dalam posisi terbaik untuk mengawal radikal bebas. Gluthathione juga mampu menggalakkan kesihatan kerana ia terdapat dalam semua sel, termasuk sel dari system daya ketahanan badan, yang tugasnya ialah melawan jangkitan dan penyakit.


RE GAIN

Glitter Photos

HARGA : RM 145.00 (S/M)
RM 150.00 (S/S)

NOW OFFER : RM 130.00 (S/M)
RM 135.00 (S/S)


Muda Secara Total Kini Satu RealitiMakanan Untuk Kesihatan Dan Rejuvenasi

CARA MAKAN

Cara yang terbaik untuk makan reGain.

Anda cuma perlu makan satu sachet sehari. Cara yang paling sempurna adalah dimakan semasa perut masih kosong pada awal pagi dengan segelas penuh air tawar (yang terbaik) atau segelas jus buah-buahan. Jentik sachet supaya kristal jatuh kebawah, koyakkan kertas bahagian atas dan kembangkan mulut sachet. Basahkan mulut dengan sedikit air kemudian curahkan kandungan kedalam mulut (didepan lidah bukan kedalam tekak). Jentik sachet supaya saki baki kristal jatuh kedalam mulut dan minum segelas air. Tunggu 20-30 minit sebelum makan sarapan atau makanan pepejal.

Jika terlupa makan pada waktu perut kosong, maka boleh ambil 3-4 jam selepas makan dan biarkan 20-30 minit sebelum ambil makanan lain.

JANGAN BANCUH reGain KEDALAM GELAS/CAWAN. Ini akan memyebabkan bahan aktif melekat didinding bekas dan mengurangkan kesan potensi reGain. Adalah penting untuk meminum lebih air setiap hari supaya kesan cepat dan lebih cemerlang.

KOMPAUN BIOMARIN

Kebiasaannya mereka akan mengalami proses detoxifikasi yang amat lembut dan selamat dengan kesan buang air yang selesa dan tetap dalam masa setelah dimakan reGain. Mereka juga akan alami kesan bibir kering. Kesan ini boleh diatasi dengan meminum lebih air seperti yang dicadangkan dalam cara makan. Ada individu yang akan mengalami “healing crisis”. Ini biasa terdapat semasa proses ditoksifikasi dan akan berterusan selama beberapa hari mengikuti keadaan fisikal individu itu. Seterusnya anda akan mula merasai kesan cermerlang beralih dari satu fasa ke fasa yang lain.

Dengan setiap rancangan kesihatan adalah penting disertakan amalan pemakanan yang sempurna, nutrisi sesuai dan rutin senaman.

APA YANG KITA AKAN ALAMI SETELAH MEMAKAN REGAIN?KESAN DAN PERUBAHAN UTAMA ANDA AKAN ALAMI SETELAH MEMAKAN REGAIN SETIAP HARI Bulan Pertama -

Fasa Pengisian

Peningkatan Stamina – Pertambahan Tenaga

Pemulihan Luka dan Kecederaan Luar & Dalam Tubuh Lebih Cepat

Meningkatkan Keupayaan Kesan Rawatan - Perubatan atau Kosmetika

Pemulihan Daya Tidur – Dapat Mencapai Tidur Rapid Eye Movement (REM)

Permulaan Perubahan Kepada Seri Kulit

Pengurangan Sengal/Lenguh Otot-Otot

Peningkatan Daya Penghadaman


Bulan Ke-Dua - Fasa Pembinaan

Pemulihan Seri Kulit – Pertambahan Kelembutan Dan Kelembapan

Pertambahan Kekuatan dan Kebolehan Beriadah

Pertambahan Fungsi Tubuh – Tubuh Rasa Lebih Ringan Dan Selesa

Pertambahan Dan Peningkatan Yang Terdapat Pada Bulan Pertama


Bulan Ke-Tiga - Fasa Regenerasi

Pertambahan Keliutan Dan Ketegangan Kulit

Pengurangan Kekedutan Kulit

Peningkatan Dan Pertambahan Seri Kulit Keseluruhhan Tubuh

Peningkatan Daya Ingatan Dan Pengukuhan Daya Fokus Mental

Menguatkan Sistem Imun (Pertahanan)

Pengurangan Tahap Kolesterol Darah

Kulit Tapak Kaki Jika Pecah atau Terbelah Akan Hampir Pulih

Pengurangan Kesan Kulit Saggy Dimuka

Pengurangan Lingkaran Timbul Lemak Sekililing Mata

Peningkatan Tenaga Shawat - Pertambahan Keupayaan Sex

PERSOALAN YANG KERAP DITANYA

1. Kenapa reGain didalam sachet dan tidak berbentuk pil, kapsul dll?

reGain adalah berbentuk krystal halus. Ia diproses sedemikian rupa supaya mencapai penyerapan segera yang lebih cekap.

2. Adakah reGain dibuat untuk kaum wanita sahaja?

Tidak. Ia adalah makanan berfungsi dibuat untuk lelaki dan wanita dan juga kanak kanak.

3. Adakah reGain lebih mahal jika dibandingkan dengan produk lain dipasaran?

Tidak. Ianya 5 kali lebih berkhasiat dari jenama yang paling terkenal dipasaran antarabangsa. Kerana mutu dan khasiatnya ia terkenal untuk kecantikan dan kesihatan dari dalam keluar maka ianya amat menjimatkan.

4. reGain adalah makanan sumber marin (laut), adakah ia akan menyebab alahan?

reGain mengandungi protin marin, seperti keluaran makanan lain yang mengandungi ikan dan makanan laut, ia mungkin akan memberi kesan alahan kepada pengguna yang amat sensitif. Jika terbit sedikit ruam lebihkan meminum air dan lebihkan memakan sayur dan buah buahan. Kesan ini akan hilang jika anda teruskan makan reGain. Jika ia berlarutan, berhenti makan reGain.

Kepada sebilangan orang yang “berdarah kotor” (tidak buang air besar setiap hari dan kurang minum air setiap hari) mereka akan berjerawat setelah beberapa hari. Jangan berhenti makan reGain. Amalkan cara hidup yang sihat. Makan lebih buah dan sayuran dan lebihkan minum air tawar setiap hari – 8-10 gelas besar atau lebih sehari dan jerawat akan hilang.

5. Adakah ia sesuai untuk wanita hamil?

Kajian telah membuktikan bahawa wanita hamil hanya perlukan makanan biasa. Semua makanan tambahan dan ubat ubatan perlukan nasihat doktor. Walaupun reGain diperbuat dari bahan makanan asli ia mungkin akan menyebabkan alahan, kerana tubuh wanita hamil amat sensitif.

6. Adakah ia sesuai untuk wanita yang menyusu anak?

Ianya sesuai untuk ibu yang sedang menyusu anak.

7. Bolehkah kanak kanak makan reGain?

Boleh, reGain adalah selamat untuk kanak kanak. Untuk kecederaan, luka, asma, lelah dan anak anak yang lemah dan selalu berpenyakit boleh diberi reGain. Orang dewasa dan juga anak anak yang ada masaalah jantung boleh diberi makan untuk mengatasi beberapa jenis kekurangan jantung. Untuk kanak kanak cuma diberikan ½ - 1/3 sachet sehari. Jika susah makan, campurkan dengan jam atau jus dalam sudu kemudian minum air secawan.

8. Berapa lamakah perlu dimakan reGain?

Setelah memakan reGain pada beberapa minggu, peringkat awal ialah – Fasa Pengisian. Anda akan merasai perubahan berperingkat dalam tubuh anda. Setelah itu seterusnya keperingkat kedua, iaitu – Fasa Pembinaan dan kemudian ke peringkat akhir – Regenarasi. Anda akan sedar perubahan yang ternyata yang juga akan meyakinkan orang lain. Perubahan Fasa ini akan beralih atau bertukar bergantung kepada peringkat kekurangan yang terdapat pada diri individu sendiri.

Setelah sekian masa anda dapat menbezakan keadaanya sendiri, pada masa itu agak dalam tempoh 3-4 bulan atau kurang anda boleh pilih untuk teruskan atau kurangkan/selang sehari atau terus berhenti. Walau apapun kepetusan anda, satu kenyataan adalah jelas, anda akan bershukur bahawa anda telah berikan tubuh anda satu dimensi baru dengan reGain. Pada masa itu anda dapat menbezakan selama ini, apa yang kurang pada diri anda sebelum berpengalaman dengan reGain.

9. Apabila memakan reGain, bolehkah saya ambil makanan tambahan, vitamin, ubat ubatan hospital, ubat tradisional, ubat hemeopaty atau lain lain ubat alternatif?

reGain adalah makanan yang bermutu. Anda boleh ambil sebarang ubat ubatan, makanan tambahan atau bitamin bersama dengan reGain. Sebenarnya reGain boleh membantu ubat ubatan atau apa apa jenis barangan kesihatan untuk bertindak sempurna dan lebih berkesan. Makanlah reGain secara yang disyorkan pada waktu pagi semasa perut kosong – 30 minit sebelum sarapan.

10. Ada kalanya rasa dan warna berbeza, kenapa?

reGain diperbuat dari bahan bahan asli semulajadi. Adakalanya bahan baku itu terhasil pada musim musim tertentu yang meyebabkan rasa dan warna yang sedemikian.

11. Berapa lama reGain boleh disimpan?

reGain boleh disimpan selama 3 tahun dari tarikh ia dibuat jika disimpan dalam keadaan dingin (suhu bilik) dan jauh dari punca kelembaban dan tidak terdedah pada sinaran suria (dalam kereta dll.). SIMPAN DITEMPAT YANG TIDAK MUDAH DICAPAI KANAK KANAK.

12. Perlukah saya minum banyak air sewatu memakan reGain?

Untuk kesan yang cepat dan cermerlang digalakan meminum paling minima antara 8 –10 gelas besar air tawar atau jus buah buahan setiap hari. Jika minum lebih lagi baik untuk sistem.

13. Kenapa reGain tiada no. MAL Kementerian Kesihatan Malaysia?

reGain telah diketegorikan kepada produk makanan oleh Biro Farmasutikal Kementerian Kesihatan dan tidak perlukan no. sijil kelulusan atau permit produk supaya boleh dijual dipasaran. Formulasi reGain amat selamat dan tidak mengandungi bahan bahan yang boleh menjejas kesihatan.

14. Saya tiada sebarang penyakit atau masaalah kesihatan diluar atau didalam tubuh saya. Bolehkah saya makan reGain?

Sememang boleh kita makan reGain untuk awet muda atau menambahkan kekuatan sisten imun. Dalam perangkaan kami, ramai orang yang meyangka diri mereka sihat dan tidak bermasaalah, mendapati mereka lebih sempurna dalam hal kesihatan dan amalan hidup harian setelah memakan reGain. Cubalah dulu baru tahu apa yang kami dimaksudkan.

15. Bolehkah wanita yang sedang dalam program HRT makan reGain?

Boleh. Ramai wanita mendapati terapi hormon mereka lebih sempurna dan ada yang tidak perlu meneruskan terapi disebabkan hormon terhasil semula dan kembali normal dan ada yang dapat pusingan haid semula. Ini dapat mengatasi kerenah simptom putus haid.

Pendapat dan penerangan disini dijelaskan untuk pengetahuan dan makluman dan bukan satu penggantian perundingan perubatan. Orang yang ada kerumitan kesihatan seharusnya mendapat nasihat perubatan.


Glitter Graphics

KAMI JUGA MENJUAL PRODUK- PRODUK KECANTIKAN DAN KESIHATAN LAIN SEPERTI BERIKUT

1. Produk DCL
2. SOY Collagen + Vitamin C (Perisa Cuppucino & Asli)
3. Madu Khaula
4. MIOR Miracle Soap
5. Produk Yusmira (Teh Herba, Kapsul Manjakani 4+1, Kapsul Belut 5+1, Soy Mirifica, Soy Collagen, losyen Mujarab Pati Halia, B Slima Kapsul plus Pati Halia...)
6. Rangkaian Produk Tok Guru
7. Anggun Collagen 5000mg + Xtra Rapat
8. Produk Leesa Formula
9. Collagen Slimming + Vitamin C
10. Produk Makanan Kesihatan keluaran Al Jabbar Herbs
11. Parfum Egyption Portion
12. Produk Permata Hijrah
13. Sabun Eumora
14. Produk Nurbeauty Line
15. Produk Ombak Besar
16. Produk penjagaan lelaki (Sure-up, Virile, dll)
17. Produk Natasya
18. Produk Biodex
19. Jus Curora / Jus Smilax
20. Atika Beauty
21. Set kecantikan Tia Amelia
22. B'white, Gluta White, Re-Gain..

dan banyak lagi!!!!!

Sila sms/ emel utk keterangan lanjut !!!!!!!!


Glitter Graphics

Order Form !!!

Name:
Email Address:
Telephone No:
Nama / Jenis Produk (eg : cocoa collagen power plus)
Quantity Produk :
Price per Unit (eg: RM55.00)
Price include shipping? YES NO
Payment Method : CIMB MAYBANK PUBLIC BANK C.O.D
Delivery Mode : POS LAJU SELF PICK UP
Delivery Address :
Free email forms
 

Cantik Manis 82 Copyright 2010 | Designed by NC