Tuesday, April 21, 2009

***CURORA JUICE / SMILAX JUICE

CURORA JUICE...SMILAX JUICE...

KEMBALI "GEDIK & MONTOK" KEMBALI "MUDA & POWER"





















"RAHSIA KESIHATAN DARI MAK BIDAN KAMPUNG"

Adunan dari 30 jenis herba dan rempah ratus.

Kayu Cinta, Bunga Kembang setahun, Bunga pakma, Akar Serapat, Mas Cotek, Kacip Fatimah, Sanggul Fatimah, Manjakani, ,Halia Bara, Lengkuas Renting, Kurma Madu, Jintan Hitam dan 20 jenis Rempah ratus terpilih..

KHASIATNYA... CURORA JUICE

  • Meningkatkan kecergasan
  • Mengempiskan perut
  • Ketetapan haid
  • Mengatasi senggugut
  • Atasi keputihan, gatal-gatal dan lendir
  • Atasi libido (kedinginan seksual)
  • Atasi bau badan dan faraj
  • Meningkatkan tahap kesuburan
  • Menguakan otot-otot peranakan
  • Menguatkan sistem peranakan
  • Merawat sistem dalaman (Rahim dan Faraj)
  • Melancarkan perjalanan darah
  • Mencantikkan kulit dan wajah
  • Memejalkan payudara dan punggung
  • Melegakan sakit pinggang dan belakang
  • Mengatasi masalah buasir
  • Mencegah kanser payudara dan rahim
  • Melambatkan proses sebelum menopause
  • Memperkuat sistem imunisasi
  • Atasi masalah selepas menopause...
HARGA : RM49.90 (semenanjung)
RM59.90 (sabah/sarawak)
KINI: RM45 (anda jimat 10%)
RM 54 (anda jimat 10%)
FREE COURIER

TESTIMONI














Tidak ada yang lebih bermakna bagi seorang wanita sekiranaya dipuji tentang paras rupa yang menawan. Saya akui saya dilahirkan dengan rupa yang cantik tetapi di sebalik rupa yang cantik sebenarnya saya mengalami masalah dalaman yang agak kritikal, terutama masalah keputihan, gatal-gatal dan bau yang kurang menyenangkan. Telah banyak duit yang telah saya habiskan untuk mengatasinya, tetapi hasilnya amat mengecewakan. Pada suatu hari rakan sepejabat telah mengesyorkan saya mengambil ”Pemakanan Kesihatan Tambahan” Berasakan 100% Herba -“CURORA JUICE”. Setelah menagambilnya selama 3 hari, saya dapati masalah di vagina saya semakin pulih dan selepas dua minggu ianya kembali normal dan saya rasa sungguh gembira sekali.
Puan Rosiah, Pengkalan Chepa, Kelantan.

Faktor umur memainkan peranan penting dalam kehidupan seorang wanita. Bagi wanita seperti saya yang mencecah umur 40-an (peringkat pra-menopause), saya selalu menghadapi masalah haid tidak teratur, gangguan emosi, tidak nyenyak tidur dan tidak bermaya. Setelah mencuba “CURORA JUICE” sebagai ”Pemakanan Kesihatan Tambahan”, saya dapati semasa haid, darah kotor keluar dengan banyaknya dan badan saya rasa sihat dan lebih bertenaga daripada sebelumnya.
Puan Ani, Subang Jaya, Selangor.

KHASIATNYA... SMILAX JUICE

Keistimewaan Jus Smilax Untuk LELAKI.
Hanya 1-2 sudu besar sehari membantu untuk :
~ Memulihkan Tenaga dan Kesihatan Lelaki
~ Meningkatkan Kecergasan dan Stamina Lelaki
~ Melegakan Sakit Sendi, Otot-otot dan Urat Saraf Badan
~ Melegakan Sakit Pinggang dan Belakang
~ Melancarkan Peredaran Darah dlm Badan
~ Melawaskan Pembuangan Air Kecil dan Besar
~ Mengurangkan Masalah Sistem Penghadaman
~ Mengeluarkan Toksik dari badan
~ Mengatasi Masalah Buasir & Atasi Masalah Gaot
~ Memulihkan Urat Saraf Zakar yg lemah
~ Memanjangkan Masa Bersetubuh
~ Memekatkan dan Memanaskan Air Mani
~ Merawat Masalah Kesuburan dgn meningkatkan paras testosteron dan thyroid
~ Mencegah Kanser Prostat
~ Memperbaiki Sistem Imunisasi dlm badan
~ Melambatkan Proses Penuaan (Awet Muda)
~ Memperbaiki Kesihatan Mental dan Fizikal lelaki

HARGA : RM49.90 (semenanjung)
RM59.90 (sabah/sarawak)
KINI: RM44.90 (anda jimat 10%)
RM 53.90 (anda jimat 10%)

9 comments:

  1. bolehkah juice curora diambil bagi yang berumur 20an dan belum berkahwin?

    ReplyDelete
  2. InsyAllah tiada masalah dan sesuai untuk golongan wanita yg berumur sekitar 20tahun dan keatas kecuali ibu mengandung.

    ReplyDelete
  3. curora juice ni sesuai di ambil oleh wanita belum berkahwin ke? sebab dia ada fungsi mengetatkan rahim kan, takut ada bg side effect kat wanita yang blm berkawen?

    ReplyDelete
  4. Rasanya xde masalah jika anak dara nk mengamalkannya.. Amalkan seperti dos yg disarankan.. Bg mereka (anak dara) yg ragu².. mungkin boleh mencuba alternatif lain seperti Jamu Ratu Dara dan macam² lagi..

    So far Curora mmg ada peminat nya sendri dikalangan anak dara mahu pun mak dara(yg dh kahwin).. Pape pun perlu ikut keselesaan kita juga..

    ReplyDelete
  5. bagi wanita yang dah kawen , yang mana lagi sesuai Bidadri ataupun Curora juice ni...saya selalu penat n letih, kadangkala sukar nak bangun pagi..

    ReplyDelete
  6. saya sendiri pernah mencuba curora n bidadari.. tapi saya lebih selesa dgn bidadari kerana rasanya lebih sedap(pada saya la).. tapi mak saya pula suka Curora kerana katanya rasa curora cam herba akar kayu.. hehe.. jadi kalau ikut saya, saya suka bidadari.. InsyAllah berkesan untuk mereka yg letih².. Memandangkan saya ni selalu mencuba pelbagai produk sbg testi sendri, rasanya sekarang badan pun kurang letih.. mungkin hasil dr herba² yg saya mkn sebelum ni.. sebaiknya pilih 1 atau 2 sahaja yg sesuai dgn body kita.. x yah lah nk makan byk2.. kang pening pulak body kita nk absorb semua ubat²an ni.. kalau suka cecair boleh pilih antara bidadari n curora.. kalau suka yg kapsul, boleh pilih Jamu Ratu Dara.. semuanya pada harga yg berpatutan..

    ReplyDelete
  7. saya baru jer berkahwin pd bulan dec tahun lepas..betul2 ingin hamil masa terdekat.ada kawan syorkan juice ni sbb dgn izin Allah kakak iparnyer mengandung anak ke-2 slps 5thn tidak mengandung.begitu juga kawan sepejabatnya..
    adakah juice ni baik utk badan saya yg ingin hamil?

    ReplyDelete
  8. nk tye..curora ni blh makan waktu dtg haid x?

    ReplyDelete

klik2 kat sini

Order Form !!!

Name:
Email Address:
Telephone No:
Nama / Jenis Produk (eg : cocoa collagen power plus)
Quantity Produk :
Price per Unit (eg: RM55.00)
Price include shipping? YES NO
Payment Method : CIMB MAYBANK PUBLIC BANK C.O.D
Delivery Mode : POS LAJU SELF PICK UP
Delivery Address :
Free email forms