Monday, May 4, 2009

:: AURA SERI & AURA GENIUS ::

Aura Seri telah dianugerahkan pengiktrafan antarabangsa oleh International Institute of Health Science sebagai satu produk yang sangat berkesan dan diperakui oleh pengamal-pengamal kesihatan. Aura Seri adalah produk yang boleh digunakan dalam pelbagai keadaan termasuk dalam keadaan kecemasan. Kita sebagai masyarakat Melayu mempercayai bahawa mandi bunga adalah amalan untuk mendatangkan seri wajah dan membuang malang.

Berkurun-kurun dahulu masyarakat kita telah mengamalkan budaya mandi bunga. Sebagai alternatifnya, Aura Seri adalah penganti kepada amalan ini dan ianya sesuai digunakan pada masa kini. Aura Seri dapat memberikan kekuatan diri daripada unsur-unsur halus dan negatif. Tidak dinafikan bahawa masyarakat kita percaya kepada sihir, dengan penggunaan Aura Seri ianya dapat menguatkan diri pemakai dari unsur-unsur seperti ini. Aura Seri juga dapat digunakan untuk merawat luka-luka kecil yang berlaku dan dapat menghentikan pendarahan kecil dan dapat mengelakkan parut.

Aura Seri ialah adunan minyak aroma pati bunga-bungaan terpilih yang dipertenagakan dengan Tenaga Alam semesta, tenaga kristal, tenaga garam kristal dan tenaga bunga emas. Ia mampu membangkitkan aura anda dalam tempoh paling singkat dan mudah.Hanya setitis untuk alami untuk mandian kerohanian yang menakjubkan adalah menyamai kekuatan mandi bunga yang mampu membersihkan aura anda yang kotor, busuk, bocor, panas, kusam serta tidak bermaya yang menyebabkan wajah anda suram, pucat, tiada seri, kurang keyakinan diri, malang asyik menimpa diri, murung, stress serta kurang diminati.Keajaiban aura seri bertindak merangsang, membersihkan serta menjernihkan aura yang bermasalah lalu menaikan seri diwajah anda. Selain itu ia juga meningkatkan proses awet muda, membangkitkan karisma, tampil lebih berkeyakinan, bertuah diri, mudah didampingi, lebih disayangi, penampilan, tenang, sabar dan ceria sepanjang hari.

Kebaikan Aura Seri
Menaikkan seri wajah anda
Memberikan ketenangan ke tahap Alpha
Memelihara kesabaran dan kerohanian diri dalaman
Tampil lebih berkeyakinan dan berkarisma tinggi
Menguatkan daya penarik anda
Menstabilkan emosi, spritual, mental dan fizikal
Mengubah personaliti dan pemikiran ke arah yang lebih positif
Meredakan stress dan kemurungan
Membantu tidur nyenyak ke tahap Delta
Mengharumkan aura tubuh anda
Perlindungan psikik dan ganguan unsur-unsur asing
Meningkatkan kecerdasan keharmonian diri yang tinggi

Cara PenggunaanUntuk Mandian Aura

Titiskan setitis Aura Seri kedalam kolah mandi. Biarkan selama 5 minit. Kemudian mandi disertakan dengan niat yang positif. Selain itu juga, Aura Seri boleh digunakan untuk mandian rendaman. Titikan 2 atau 3 Aura Seri kedalam tab mandian dan biarkan seketika sebelum berendam. Bagi yang tiada tab mandian atau kolah mandi, titiskan setitis Aura Seri kedalam gayung atau baldi sebagai bilasan yang terakhir selepas mandi. Setiap mandian aura hendaklah disertakan niat yang positif.Untuk Penyeri Aura wajahDisyorkan pemakaian dua kali sehari iaitu disebelah pagi dan sebelum tidur. Basahkan muka, telinga dan rambut dahulu dengan air samada air sejuk, air zam zam atau air kelapa muda untuk kesan yang lebih baik. Titiskan aura seri ditapak tangan, gosokkan dan sapukan rata dikeseluruhan bahagian muka anda dan kepala.

Kandungan Aura Seri & Fungsinya

Rose Putih ~ bersifat kesempurnaan, ketenangan, kasih sayang, menstabilkan hormon dalam tubuh, membuang tenaga yang tersumbat dalam tubuh & sangat2 kerohanian dalam alam ghaib

Tenaga Bunga Mas (Emas) ~ Mampu membersihkan ion – ion negatif dan positif

Lemon (Kuning) ~ Kaya dengan vitamin C & baik untuk kulit muka, mampu menukar pH dalam tubuh dari “acidic” ke “alkaline” serta merangsang sel sel darah merah untuk sistem pertahanan tubuh dan sangat menyegarkan

Orange (Oren) ~ Mampu merawat tisu dalam badan serta awet muda, dpt merangsang “mood” & kreativiti, merangsang nafsu seksual dan baik untuk jantung, kulit & buah pinggang serta baik untuk resdung.

Eucalyptus (minyak kayu putih) (Biru) ~ Adalah penyembuh resdung dan mampu membunuh lebih dari 70 jenis kuman serta memberi ketenangan ketahap “Alpha”. Sgt baik untuk paru-paru dn menurunkan kadar gula dalam darah, baik untuk kencing manis dan menghindar gigitan serangga.

Peppermint (merah) ~ Dapat segarkan minda dan meningkatkan daya tumpuan, baik untuk cegah kekejangan serta baik untuk perjalanan darah dn mampu mencairkan cecair-cecair dalam hempedu, baik untuk sistem lymphatic dan baik untuk mencegah cancer.

Garam Kristal ~ Mampu mengawal kelenjar thyroid, membuang toksin & racun dalam usus serta melancarkan perjalanan darah, mempunyai calcium yang tinggi baik untuk tulang dan membuang unsur-unsur gangguan luar.

Lavender (Purple) ~ Mampu merangsang sistem saraf, menjadi antiseptik yg baik & mampu menstabilkan minda.

Tea Tree (Hijau) ~ Salah satu antiseptik terbaik dan mampu memulihkan masalah penafasan dan resdung

Harga : RM68.00
KINI : RM57.80 (Discount 15%)
JIMAT : RM10.20


*** Untuk Kegunaan luaran sahaja.

Aura Genius:

Anak2 cermelang

Titiskan 3 titik Aura Genius di tapak tangan gosok lawan jam sambil selawat 3 kali, niat supaya anak dengar cakap, sayang anda, rajin belajar (dan apa yang anda mahu) suruh anak itu hidu bau Aura Genius di tangan anda. sapu dari dahi (antara kedua kening) ke kepala kelinga dan tengkok (urut2 di bahagian tengkok itu). Buat 2 kali sehari. Beritahu la pada anak itu minyak ini untuk dia jadi pandai dan mudah belajar.

Cara yang sama juga untuk orang dewasa.

Breast Firming:

Apply Aura Genius twice a day and massage upwards. (for massage technic, call me)
Semua pertanyaan tentang cara kegunaan, kelebihan mengunakan Aura Seri & Aura Genius di alu2 kan.

Harga : RM88.00
KINI : RM 74.80 (Discount 15%)
JIMAT : RM13.20

No comments:

Post a Comment

klik2 kat sini

Order Form !!!

Name:
Email Address:
Telephone No:
Nama / Jenis Produk (eg : cocoa collagen power plus)
Quantity Produk :
Price per Unit (eg: RM55.00)
Price include shipping? YES NO
Payment Method : CIMB MAYBANK PUBLIC BANK C.O.D
Delivery Mode : POS LAJU SELF PICK UP
Delivery Address :
Free email forms