Sunday, October 18, 2009

:: RE GAIN ::

RE GAIN

Glitter Photos

HARGA : RM 145.00 (S/M)
RM 150.00 (S/S)

NOW OFFER : RM 130.00 (S/M)
RM 135.00 (S/S)


Muda Secara Total Kini Satu RealitiMakanan Untuk Kesihatan Dan Rejuvenasi

CARA MAKAN

Cara yang terbaik untuk makan reGain.

Anda cuma perlu makan satu sachet sehari. Cara yang paling sempurna adalah dimakan semasa perut masih kosong pada awal pagi dengan segelas penuh air tawar (yang terbaik) atau segelas jus buah-buahan. Jentik sachet supaya kristal jatuh kebawah, koyakkan kertas bahagian atas dan kembangkan mulut sachet. Basahkan mulut dengan sedikit air kemudian curahkan kandungan kedalam mulut (didepan lidah bukan kedalam tekak). Jentik sachet supaya saki baki kristal jatuh kedalam mulut dan minum segelas air. Tunggu 20-30 minit sebelum makan sarapan atau makanan pepejal.

Jika terlupa makan pada waktu perut kosong, maka boleh ambil 3-4 jam selepas makan dan biarkan 20-30 minit sebelum ambil makanan lain.

JANGAN BANCUH reGain KEDALAM GELAS/CAWAN. Ini akan memyebabkan bahan aktif melekat didinding bekas dan mengurangkan kesan potensi reGain. Adalah penting untuk meminum lebih air setiap hari supaya kesan cepat dan lebih cemerlang.

KOMPAUN BIOMARIN

Kebiasaannya mereka akan mengalami proses detoxifikasi yang amat lembut dan selamat dengan kesan buang air yang selesa dan tetap dalam masa setelah dimakan reGain. Mereka juga akan alami kesan bibir kering. Kesan ini boleh diatasi dengan meminum lebih air seperti yang dicadangkan dalam cara makan. Ada individu yang akan mengalami “healing crisis”. Ini biasa terdapat semasa proses ditoksifikasi dan akan berterusan selama beberapa hari mengikuti keadaan fisikal individu itu. Seterusnya anda akan mula merasai kesan cermerlang beralih dari satu fasa ke fasa yang lain.

Dengan setiap rancangan kesihatan adalah penting disertakan amalan pemakanan yang sempurna, nutrisi sesuai dan rutin senaman.

APA YANG KITA AKAN ALAMI SETELAH MEMAKAN REGAIN?KESAN DAN PERUBAHAN UTAMA ANDA AKAN ALAMI SETELAH MEMAKAN REGAIN SETIAP HARI Bulan Pertama -

Fasa Pengisian

Peningkatan Stamina – Pertambahan Tenaga

Pemulihan Luka dan Kecederaan Luar & Dalam Tubuh Lebih Cepat

Meningkatkan Keupayaan Kesan Rawatan - Perubatan atau Kosmetika

Pemulihan Daya Tidur – Dapat Mencapai Tidur Rapid Eye Movement (REM)

Permulaan Perubahan Kepada Seri Kulit

Pengurangan Sengal/Lenguh Otot-Otot

Peningkatan Daya Penghadaman


Bulan Ke-Dua - Fasa Pembinaan

Pemulihan Seri Kulit – Pertambahan Kelembutan Dan Kelembapan

Pertambahan Kekuatan dan Kebolehan Beriadah

Pertambahan Fungsi Tubuh – Tubuh Rasa Lebih Ringan Dan Selesa

Pertambahan Dan Peningkatan Yang Terdapat Pada Bulan Pertama


Bulan Ke-Tiga - Fasa Regenerasi

Pertambahan Keliutan Dan Ketegangan Kulit

Pengurangan Kekedutan Kulit

Peningkatan Dan Pertambahan Seri Kulit Keseluruhhan Tubuh

Peningkatan Daya Ingatan Dan Pengukuhan Daya Fokus Mental

Menguatkan Sistem Imun (Pertahanan)

Pengurangan Tahap Kolesterol Darah

Kulit Tapak Kaki Jika Pecah atau Terbelah Akan Hampir Pulih

Pengurangan Kesan Kulit Saggy Dimuka

Pengurangan Lingkaran Timbul Lemak Sekililing Mata

Peningkatan Tenaga Shawat - Pertambahan Keupayaan Sex

PERSOALAN YANG KERAP DITANYA

1. Kenapa reGain didalam sachet dan tidak berbentuk pil, kapsul dll?

reGain adalah berbentuk krystal halus. Ia diproses sedemikian rupa supaya mencapai penyerapan segera yang lebih cekap.

2. Adakah reGain dibuat untuk kaum wanita sahaja?

Tidak. Ia adalah makanan berfungsi dibuat untuk lelaki dan wanita dan juga kanak kanak.

3. Adakah reGain lebih mahal jika dibandingkan dengan produk lain dipasaran?

Tidak. Ianya 5 kali lebih berkhasiat dari jenama yang paling terkenal dipasaran antarabangsa. Kerana mutu dan khasiatnya ia terkenal untuk kecantikan dan kesihatan dari dalam keluar maka ianya amat menjimatkan.

4. reGain adalah makanan sumber marin (laut), adakah ia akan menyebab alahan?

reGain mengandungi protin marin, seperti keluaran makanan lain yang mengandungi ikan dan makanan laut, ia mungkin akan memberi kesan alahan kepada pengguna yang amat sensitif. Jika terbit sedikit ruam lebihkan meminum air dan lebihkan memakan sayur dan buah buahan. Kesan ini akan hilang jika anda teruskan makan reGain. Jika ia berlarutan, berhenti makan reGain.

Kepada sebilangan orang yang “berdarah kotor” (tidak buang air besar setiap hari dan kurang minum air setiap hari) mereka akan berjerawat setelah beberapa hari. Jangan berhenti makan reGain. Amalkan cara hidup yang sihat. Makan lebih buah dan sayuran dan lebihkan minum air tawar setiap hari – 8-10 gelas besar atau lebih sehari dan jerawat akan hilang.

5. Adakah ia sesuai untuk wanita hamil?

Kajian telah membuktikan bahawa wanita hamil hanya perlukan makanan biasa. Semua makanan tambahan dan ubat ubatan perlukan nasihat doktor. Walaupun reGain diperbuat dari bahan makanan asli ia mungkin akan menyebabkan alahan, kerana tubuh wanita hamil amat sensitif.

6. Adakah ia sesuai untuk wanita yang menyusu anak?

Ianya sesuai untuk ibu yang sedang menyusu anak.

7. Bolehkah kanak kanak makan reGain?

Boleh, reGain adalah selamat untuk kanak kanak. Untuk kecederaan, luka, asma, lelah dan anak anak yang lemah dan selalu berpenyakit boleh diberi reGain. Orang dewasa dan juga anak anak yang ada masaalah jantung boleh diberi makan untuk mengatasi beberapa jenis kekurangan jantung. Untuk kanak kanak cuma diberikan ½ - 1/3 sachet sehari. Jika susah makan, campurkan dengan jam atau jus dalam sudu kemudian minum air secawan.

8. Berapa lamakah perlu dimakan reGain?

Setelah memakan reGain pada beberapa minggu, peringkat awal ialah – Fasa Pengisian. Anda akan merasai perubahan berperingkat dalam tubuh anda. Setelah itu seterusnya keperingkat kedua, iaitu – Fasa Pembinaan dan kemudian ke peringkat akhir – Regenarasi. Anda akan sedar perubahan yang ternyata yang juga akan meyakinkan orang lain. Perubahan Fasa ini akan beralih atau bertukar bergantung kepada peringkat kekurangan yang terdapat pada diri individu sendiri.

Setelah sekian masa anda dapat menbezakan keadaanya sendiri, pada masa itu agak dalam tempoh 3-4 bulan atau kurang anda boleh pilih untuk teruskan atau kurangkan/selang sehari atau terus berhenti. Walau apapun kepetusan anda, satu kenyataan adalah jelas, anda akan bershukur bahawa anda telah berikan tubuh anda satu dimensi baru dengan reGain. Pada masa itu anda dapat menbezakan selama ini, apa yang kurang pada diri anda sebelum berpengalaman dengan reGain.

9. Apabila memakan reGain, bolehkah saya ambil makanan tambahan, vitamin, ubat ubatan hospital, ubat tradisional, ubat hemeopaty atau lain lain ubat alternatif?

reGain adalah makanan yang bermutu. Anda boleh ambil sebarang ubat ubatan, makanan tambahan atau bitamin bersama dengan reGain. Sebenarnya reGain boleh membantu ubat ubatan atau apa apa jenis barangan kesihatan untuk bertindak sempurna dan lebih berkesan. Makanlah reGain secara yang disyorkan pada waktu pagi semasa perut kosong – 30 minit sebelum sarapan.

10. Ada kalanya rasa dan warna berbeza, kenapa?

reGain diperbuat dari bahan bahan asli semulajadi. Adakalanya bahan baku itu terhasil pada musim musim tertentu yang meyebabkan rasa dan warna yang sedemikian.

11. Berapa lama reGain boleh disimpan?

reGain boleh disimpan selama 3 tahun dari tarikh ia dibuat jika disimpan dalam keadaan dingin (suhu bilik) dan jauh dari punca kelembaban dan tidak terdedah pada sinaran suria (dalam kereta dll.). SIMPAN DITEMPAT YANG TIDAK MUDAH DICAPAI KANAK KANAK.

12. Perlukah saya minum banyak air sewatu memakan reGain?

Untuk kesan yang cepat dan cermerlang digalakan meminum paling minima antara 8 –10 gelas besar air tawar atau jus buah buahan setiap hari. Jika minum lebih lagi baik untuk sistem.

13. Kenapa reGain tiada no. MAL Kementerian Kesihatan Malaysia?

reGain telah diketegorikan kepada produk makanan oleh Biro Farmasutikal Kementerian Kesihatan dan tidak perlukan no. sijil kelulusan atau permit produk supaya boleh dijual dipasaran. Formulasi reGain amat selamat dan tidak mengandungi bahan bahan yang boleh menjejas kesihatan.

14. Saya tiada sebarang penyakit atau masaalah kesihatan diluar atau didalam tubuh saya. Bolehkah saya makan reGain?

Sememang boleh kita makan reGain untuk awet muda atau menambahkan kekuatan sisten imun. Dalam perangkaan kami, ramai orang yang meyangka diri mereka sihat dan tidak bermasaalah, mendapati mereka lebih sempurna dalam hal kesihatan dan amalan hidup harian setelah memakan reGain. Cubalah dulu baru tahu apa yang kami dimaksudkan.

15. Bolehkah wanita yang sedang dalam program HRT makan reGain?

Boleh. Ramai wanita mendapati terapi hormon mereka lebih sempurna dan ada yang tidak perlu meneruskan terapi disebabkan hormon terhasil semula dan kembali normal dan ada yang dapat pusingan haid semula. Ini dapat mengatasi kerenah simptom putus haid.

Pendapat dan penerangan disini dijelaskan untuk pengetahuan dan makluman dan bukan satu penggantian perundingan perubatan. Orang yang ada kerumitan kesihatan seharusnya mendapat nasihat perubatan.


No comments:

Post a Comment

klik2 kat sini

Order Form !!!

Name:
Email Address:
Telephone No:
Nama / Jenis Produk (eg : cocoa collagen power plus)
Quantity Produk :
Price per Unit (eg: RM55.00)
Price include shipping? YES NO
Payment Method : CIMB MAYBANK PUBLIC BANK C.O.D
Delivery Mode : POS LAJU SELF PICK UP
Delivery Address :
Free email forms