Sunday, October 18, 2009

:: SYAMPOO BSY NONI ::

SYAMPOO BSY NONI

Glitter Photos


Harga

~> 1 paket ialah RM20.00 (harga runcit) 20 peket
~>1 kotak=RM190.00

~>Jadi ahli PERCUMA dengan belian 1 kotak= RM150.00
~>Bantuan/khimat nasihat akan disediakan...sms/call : 0197104742.

PERCUMA GLOVE UNTUK SEMUA PEMBELIAN

POSLAJU RM3.00

MASALAH UBAN DAN KEPUTIHAN RAMBUT ???? KAMI ADA CARA MENYELESAIKANNYA......

NONI BSY BLACK HAIR MAGIC mengandungi herba berkhasiat seperti Buah Noni ( Mengkudu), Ginseng asli, Ganoderma Lucidum yang memberikan nutrisi pada rambut dan kesihatan rambut yang maksimum. Dengan kombinasi pelbagai esen buah-buahan, amino acid, ZPT, collagen dan lain-lain menjadikan

NONI BSY BLACK HAIR MAGIC sangat berkesan untuk menukar rambut anda menjadi hitam berkilat. Lebih hebat, ia dapat mengatasi kelemumur degil, gatal kulit kepala, memberi suplemen kepada akar rambut dan berkesan mengatasi rambut gugur.

NONI BSY BLACK HAIR MAGIC selamat dan sihat, tanpa pewarna rambut dan bahan kimia, ia kekal hitam dan tidak akan bertukar menjadi warna merah, lantas menjadi produk terbaik utk menggaya rambut.

NONI BSY BLACK HAIR MAGIC ini sangat baik untuk anda yang mengalami masalah uban. Penggunaan berterusan 4 kali sebulan akan menumbuhkan rambut baru yang hitam dan sihat. Ini kerana kandungan Ginseng akan meresap masuk ke dalam kulit kepala dan mengaktifkan sel melanocyte menghasilkan melanin lalu menumbuhkan rambut baru yang hitam.

2 CIRI NONI BSY BLACK HAIR MAGIC : MUDAH DAN JIMAT MASA

Formula saintifik tanpa bahan kimia tidak akan merosakkan rambut, dan tidak akan pudar warna. 6 kali lebih berkesan daripada shampu hitam rambut lain di pasaran. Hanya 7-10 minit, rambut terus hitam dan sihat.
MEMPUNYAI SIJIL HALAL ANTARABANGSA

Glitter Photos

CARA PAKAI SYAMPU BSY

1. Memakai sepasang sarung tangan (bahagian akhir kuku anda akan menjadi kelabu oleh bahan aktif tumbuhan semulajadi, tetapi tidak menjejaskan kesihatan sama sekali)

2. Basuh rambut anda yang berminyak & keringkan, kemudian lembapkan sedikit rambut.

3. Ratakan syampu ke seluruh rambut seperti penggunaan syampu biasa dengan membenarkan syampu sampai ke akar rambut. Biarkan selama 7-10 minit. JIka rambut panjang,perlu berhati-hati untuk meratakan hingga ke seluruhan.

4. Kemudian, bilas rambut anda sehingga bersih dan sikat rambut seperti biasa. Hasilnya, rambut hitam yang anggun dan wajah tampak muda berseri.

WARNA HITAM ADALAH DARI WARNA SEMULAJADI BIJI NONI

HASILNYA!!!!

Glitter Photos


Bagi anda yang mempunyai rambut yang mengalami kebotakan, gunakan ENZIM NONI untuk membuka liang rambut dan menggalakkan pertumbuhan rambut baru dengan cepat dan berkesan.

No comments:

Post a Comment

klik2 kat sini

Order Form !!!

Name:
Email Address:
Telephone No:
Nama / Jenis Produk (eg : cocoa collagen power plus)
Quantity Produk :
Price per Unit (eg: RM55.00)
Price include shipping? YES NO
Payment Method : CIMB MAYBANK PUBLIC BANK C.O.D
Delivery Mode : POS LAJU SELF PICK UP
Delivery Address :
Free email forms